O TEM, ZAKAJ V RESNICI NISEM KUHAL

Po pravici povedano, je bil eden izmed razlogov, da nekaj časa nisem blogal tudi ta, da sem bil zaposlen s kvačkanjem kape. Ponavadi se v eno stvar tako zapičim, da jo težko sputim iz rok, dokler ni končana. Tako je bilo tudi s tole kapo. Je nekaj časa trajalo, razmaki niso vsi enaki, pa tudi nekaj velikih lukenj je vmes ampak jo vseeno lahko dam na glavo. Kar je za prvo resno nakvačkano reč kar dosežek. 


Ampak. Za darilo sem dobil eno fino kuharsko knjigo. Itak od Jamiea, klasika, ampak mi je fino kuhat njegove stvari. Mogoče pa mi je všeč zato, ker je to prva res čisto moja kuharska knjiga. 


 V glavnem. Tole je bilo kar tako. Da vam povem, da imam spet imam čas za kuhanje. In dihanje.

2 komentarja:

  1. jamie je super! mene samo moti (tudi v tej dotični knjigi), da je toliko sestavin potrebnih za kuhanje, ki jih pri nas nimamo. in čeprav se vedno da prikrojiti recept, komaj čakam dan, ko bodo tudi naše trgovine malo bolj založene.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. ojla! ti si pa ta pravi moški za oženit! kuhaš, kvačkaš in še marsikaj... a si zaseden? :))))))

    OdgovoriIzbriši