O TEM, KAJ SO MOJE NAJLJUBŠE KUHARSKE REČI

Mene človek ne sme spustit v knjižnico. Ker sem kot mali otrok. Šel sem iskat samo dve knjigi, odšel sem s petimi. Racionalizacija pa taka: "Oh, poglej, novega Foucaulta imajo. In naš dekan je napisal spremno besedo. To pa že moram prebrat. . . " Sem pa najbrž edini, ki Focaulta in podobne bere kot zabavno literaturo. To so ta nora študentska leta. Časa imam pa seveda samo tri tedne. No šest, ker bom knjige itak podalšal.

V glavnem. Danes je bil odličen dan za kuhanje. Predvsem zato, ker sem spet dobil nekaj super kul pripomočkov. Zato sem sklenil, da svojih najljubših pet pokažem. 


5: Metlica za stepanje. Najprej sem kupil eno poceni, za par evrov in je ob nenehni rabi kar razpadla. Tale nova je super, uporabljamo pa jo tudi za stvari, za katere ni namenjena, pa vseeno preživi. Kot naprimer mesenje testa. 

4: Navadna lesena kuhavnica je nekaj, kar uporabljam vsak dan. So poceni in zelo fine. Imamo jih kar nekaj, ampak so nekaj takega, česar pač nimaš nikoli preveč. Aja, plastične mi pa sploh niso všeč. 

3: Keramični nož. Slišal sem ogromno pohval za takle keramičen nož in je res super. Samo okruši se hitro. Naš je po nekaj mesecih kar zdelan. Reže pa še vedno super. 

2: Leseno kladivo. Tole kladivo sem kupil za pičla dva eura. Sploh pa, kaj je bolj kul, kot kladivo v kuhinji. Nič. Razen mogoče vok. 

1: Tlačilnik za krompir. Dobrega je težko najti, imeli smo enega plastičnega, z izjemno malimi režicami in se je neverjetno težko pomival. Pa še ogromen je bil. Tale je bil drag, ker je iz inoxa (nimam pojma kaj je to) in baje ne rjavi. Zgleda zelo kul, pa tudi svoje delo opravlja odlično. Je točno to, kar sem iskal. Tako, da sedaj nimam več izgovora, da ne naredim pireja ali njokov. 

Res je, kar piše v kuharskih knjigah. V dobre kuharske pripomočke je vredno vložit. Naj bodo kvalitetni, ker jih konec koncev uporabljamo vsak dan. Jaz kuham šele tri mesece in sem zamenjal že kar nekaj pripomočkov, pri katerih sem želel prišparat. Naprimer tlačilnik za krompir. 

V glavnem. 

Kaj pa je vaš najljubši kuhinjski pripomoček?

7 komentarjev:

  1. Ker zelo rada pijem pravi čaj, je moj najljubši pripomoček tisto malo okroglo cedilce za čaj.

    Sicer je pa ni čez dobro staro kuhalnico. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Metlica za stepanje + kuhinjske rokavice. Definitivno. Ne vem zakaj ampak zlo rada kar na roke stepam in mešam vse in rokavice, ker že vrgla pladenj po tleh, ker sem pozabila da je vroč in neki časa nisem mogla roke skrčit. Sedaj se grem preventivo.

    OdgovoriIzbriši
  3. sreda je dan za strip. khm. lahko bi narisal te svoje pripomočke.(teto kontrolo si očitno obrnil proti zidu:)
    moj najljubši kuhinjski pripomoček je nož. po tanovem pa mikser. čeprav to je že mašina.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, na tiste velike rokavice sem tudi jaz pozabil. Pa na moj predpasnik tudi.

    Perfekten nož pa še iščem. Potem se bom najbrž strinjal s tabo Katja.

    OdgovoriIzbriši
  5. najljubši pripomeček, hhmmm
    v bistvu sta dva: oster nož (če ni oster in si pri rezanju ne zadam kake rane, potem ni zabavno) in metlica za stepanje ( z njo lahko delaš čudeže, tudi če imaš tumpast nož ;) )

    OdgovoriIzbriši
  6. no ja, tudi pripomeček se sliši cool :D

    OdgovoriIzbriši
  7. največ uporabljam, najbolj bi pogrešala;
    metlica
    lesena kuhalnica, ki je spodaj ravno prirezana
    kuhinjski špohtl
    oster tanek nož

    OdgovoriIzbriši