O TEM, KAKO SE SKUHA KORENČKOVA JUHA

Jamie pravi, da mora vsakdo znat prirpavit kakšno juho. To sem sicer zadnjih nekaj mesecev kar lepo zanemarjal, danes, pa sem se odločil, da skuham tudi juho. Ker pravega recepta nisem imel, sem kar malo improviziral, s pričakovanjem, da bo rezultat pač tako tako. Ampak je izpadlo presneto dobro. Takole je šlo:

KORENČKOVA JUHA:
(recept za eno župo)

Korenje (2 na osebo) naribamo na pač neko velikost, ki nam najbolj ustreza. V lonec zlijemo malo olivnega olja, Ter korenje malo podušimo, toliko, da začne šumeti. Potem vse skupaj prelijemo z vodo, in počakamo, da se malo pogreje. Potem solimo, dodamo začimbe (jaz sem dodal baziliko in peteršilj) in pol žlice zdroba ter pustimo, da zavre. Nato kuhamo še kakšnih deset minut in kuha je končana. Ko jo postrežemo vanjo damo še žlico kisle smetane in naribamo malo parmezana.


Možnost za zafrknit: 5/10 (se mi zdi, da sem imel srečo, da je šlo vse tako, kot mora)
Umazanija: 7/10 (sicer se umaže ena posoda, ampak korenje gre pa POVSOD!)
Užitnost: 8,5/10 (juhica je za prvič zelo uspela)

Nasploh imam rad juhe. Se mi zdi, da kar pašejo h kosilu.

Katera je pa vaša najljubša juha?

17 komentarjev:

  1. to bom jaz probala ta teden. na tisoče korenja za pojest.
    moja mama naredi podobno, vendar v juho da krompir - krompir popeče na olivnem olju, potem doda korenje (ali por) in potem .. po tvojem receptu minus zdrob. pa še kak česen da noter. njami!!

    OdgovoriIzbriši
  2. O česnu sem tudi jaz razmišljal, pa sem potem raje izbral lažje (lenuharsko) pot in sem noter stresel samo nujnosti. :) Čeprav krompir je pa tudi za probat ob priliki.

    OdgovoriIzbriši
  3. GOVEJA JUHA! Definitivno jo pogrešam :) Hej, in še vedno čekiram tvoj blog in še vedno je super fajn! :) Polona

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz najraje pripravim čebulno, po receptu sestre Vendeline. Tudi čisto izi stvar in zelo dobra. Sporoči, če te zanima recept! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Dailan: Zmeraj sem pripravljen za kakšen nov recept, tako da kar napiši. Čebulna juha mi je pa itak tudi zelo ljuba. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. mmmm, korenčkova juha. sicer sm prvič slišala za parmezan v juhi ampak se mi zdi sila zanimivo, tk da bom ob priliki poskusla. mi nardimo doma točno tako kot ti, brez pamezana in kisle smetane. po navadi še prej prepražim čebulo, ampak tO ni nujno. Bom pa vsekakor poskusla tole tvojo zadevco.

    Ful je tut dobra bučkina kremna juha (iz zelenih bučk). V bistvu jo nardiš podobno kot korenčkovo, sam da ne daš notr korenčka pa zdrob, ampak narezane bučke (js dam brez olupov) in krompir. ko je vse kuhano, pa vse fajn zmiksaš, da nastane bučkina kremna juha :-).

    tut špargljeva juha ni slaba, pa navadna zelenjavna juha (men še vedno fuuuul dobra), pa goveja itak...

    kot pa je že Dailan omenil, se splača vzet v roke tut kuharsko knjigo sestre Vandeline (men najbljubša kuharska knjiga, z bolj domačimi jedmi in stvarmi, ki jih 100 % dobiš v Sloveniji in ti ni treba prehoditi 10 trgovin, preden najdeš ustrezno sestavino) pa kuharsko knjigo sestre Nikoline. Ja, tele sestre so kar dobre v kuhanju. Preproste ampak okusne jedi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej dobr tole zgleda :) Bom kdaj probala naredit :) kaksno zelenjavno kocko se notr vrzt za vec okusa al pa vegeto ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Precej slastno izpade tudi tole: na olivnem olju popražiš čebulo, dodaš na kocke narezan krompir in bučke (količina je odvisna od jedcev - pri nas kuhamo za štiri), zaliješ z vodo, soliš, malce popopraš, po želji dodaš še kakšno dišavnico (bazilika, origano...) in narezan česen in skuhaš do mehkega. Nato vse skupaj spasiraš s paličnim mešalnikom in ko je juhca na krožniku, dodaš še žličko zelenega pesta (sem že povedala, da je pri nas pesto osnovna prehrana...). Zelo okusno! Najbrž ne bi odveč hodila tudi žlica kisle smetane,seveda.

    OdgovoriIzbriši
  9. No jaz sem danes teli korenčkovi juhi s krompirjem dodala še na kocke narezan piščančji file, da so še mame vesele, ker otroci nekaj mesa pojejo, in ja nastala super enolončnica =)Pa še super sladkast okus po korenčku ima.

    OdgovoriIzbriši
  10. sprobala včeraj. super se je obneslo! moja najljubša je sicer porova, samo tale korenčkova se nevarno približuje!

    OdgovoriIzbriši
  11. @evasardina: No tole me pa zelo veseli. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. že širim besedo pri naprej. korenje ftw!

    OdgovoriIzbriši
  13. ups, brez pri - za jezikovno zmedo je verjetno kriv overdose korenja ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Evo, malo pozno, recept za čebulno juhico:

    4 čebule
    4 žlice olja
    2 žlici moke
    1 l juhe iz kocke
    1 kozarec belega vina (lahko tudi brez, je pa dober izgovor za odpret buteljko!)
    1 dl kisle smetane, sol poper

    Na vroče olje daš čebulo, posoliš, priliješ 3 žlice vode. Dušiš in mešaš, ko voda izpari in čebula postekleni, dodaš moko, da čebula zarumeni. Zaliješ z juho, priliješ vino in smetano ter popopraš. Juha naj počasi vre 15 minut.

    Skuhala danes zvečer in je spet bila super :D

    OdgovoriIzbriši
  15. @ Dailan: Hvala! Bo ob priliki preizkušeno! :)

    OdgovoriIzbriši