O TEM, KAKO SEM SKUHAL NEKAJ FENOMENALNEGA

Torej. Zmeraj, ko delam popoldne, začenjam ob 14.00, kar je precej čudno, ker moram potem jesti kosilo že zelo zelo zgodaj. Ponavadi je tako, da ravno pojem zajtrk, ko se že lotim kuhanja in potem na hitro pojem, pomijem in če imam srečo, zamudim samo kakšnih pet minut.

Zato so za takšne dni potrebne temeljite priprave. To predvsem pomeni, da skuham vse že prejšnji dan. Tako da je bilo moje kosilo danes sestavljeno iz dveh delov.

MESNI POLPETI ZA BOMBASTIČEN BURGER PO JAMIEJEVO:
(recept za najboljše študentsko kosilo ever)

Mleto meso (250g, pol pakiranja) zmešamo z drobtinami, v zmes dodamo žlico gorčice, malo soli in popra, peteršilj ter eno jajce ter vse skupaj zgnetemo. Po potrebi dodamo še nekaj drobtin, da je masa relativno čvrsta. Nato oblikujemo male polpetke, debele približno dva centimetra. Pokapamo jih še z olivnim oljem ter damo majčkeno počivat v hladilnik. Ko smo nared, jih na rebrasti plošči pečemo 4 minute na vsaki strani.


Včeraj sem enega snedel kar tako s krompirjem pa mi ni bil tako všeč. Danes sem pa naredil tole.

EN SLASTEN BURGER:
(recept v slikah)








Možnost za zafrknit: 7/10 (takšnihle podvigov z mesom se pred kakšnim mesecem še ne bi šel. Ampak mislim, da se počasi lahko tudi kaj posreči)
Umazanija: 5,5/10 (sicer gre samo ena ponev, ampak je precej umazana)
Užitnost:  9,5/10 (res najboljša stvar, ki mi jo je uspelo naredit. Najbrž zato, ker ni bilo treba pretirano kuhat.)

Jaz imam rad hamburgerje. Ne vem zakaj. Mogoče zato, ker jih jem zmeraj, ko kam potujem. Recimo v London.

London sem pozabil dat v svojih top 10 stvari iz leta 2010, pa si kar zasluži svoje mesto tam okoli petega mesta. Veliko sem prepotoval sam in mi to kar paše, čeprav sem v London šel z očetom. On je šel na sestanke, jaz pa okoli. Potem sva se dobila na enem hamburgerju (kar vsak dan) zraven narodne galerije in potem sva šla spet vsak po svoje. Sem videl veliko, vključno z fixed gear kolesi, pa stanoval sem itak v hotelu, kamor navaden študent pač ne zavandra kar sam od sebe. Je blo fino. Fotr je pa itak tudi en kul tip. Igra v bendu. Najbrž zaradi tega. Ampak samo tako, za hobi.



Kje pa vi jeste, ko kam potujete?

6 komentarjev:

  1. ok, definitvno te morem srečat ob torkih. al pa v londonu! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, London, kiri skomini. V Londonu definitivno v Wagamami.

    http://www.wagamama.com/food/home/

    OdgovoriIzbriši
  3. V eni objavi dve moji najljubši stvari (vsaka v svoji kategoriji seveda): London + hamburger :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta je kr tezka. Rekla bi da TGIF sam kaj k ga v WA ni (ker je model bankrotiru) tko da lahko kupis samo se njihove zmrznene stvari :( Drugace pa Subway. Ne vem zakaj but I just LOVE subway.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ob naslednjem obisku Londona, pol leta kasneje, tistega lokala s hamburgerji ni bilo več. Na istem mestu pa je nastala fancy restavracija ... tudi s hamburgerji :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. V Londonu zmeraj v Masala Zone! Pa pri Zizziju ...

    OdgovoriIzbriši