O TEM, KATERE ZAČIMBE IMAM

Čeprav živimo v tem stanovanju šele tri mesece, se nam je nabralo kar nekaj finih začimb. V bistvu jih imamo toliko, da je na polici skoraj zmanjkalo prostora in potem zmeraj brskamo za tisto željeno. En kup sem jih kupil tudi zato, ker sem delal en indijski kari, ki pa je uspel le polovično. Pa vendar. Razvrstil sem jih štiri kategorije:

PIKANTNE:
-Poper mleti
-Poper beli v zrnu
-Čili (ki je super ampak močen)
-Mediteran mešanica (ki gre pri nas najhitreje, ker jo posujemo po vsakem mesu)

LISTIČI:
-Origano (zmeraj gre zraven paradižnika)
-Timijan
-Pehtran :)
-Koper (ena tistih, ki sem jo kupil za enega izmed receptov, sedaj jo pa samo prekladamo)
-Rožmarin (esencialna sestavina pri testeninah s tuno)
-Peteršilj
-Drobnjak
-Žajbelj (ki je bil kar odkritje)

TADOBRI (ker vsi dišijo):
-Klinčki (najbolj zabavna začimba, predvsem zaradi tistih projektov s pomarančami iz otroštva)
-Cimet
-Žafranka
-Janež (če kakšna od vaših babic dela upognjence z janežem, naj mi pošlje kakšen paket!!!)
-Ingver 
-Koriander 

TAZELENI (ker imajo zelen pokrovček):
-Bazilika
-Kajenski poper
-Kurkuma 
-Kardamom (za Lassi)


Tale začimbica pa je moja najljubša. Ha! Ste mislili, da bo pehtran kajne! 


Pred kratkim pa sem našel nekaj, kar sem iskal že nekaj časa. Svežo baziliko, rožmarinove vejice in podobne dobrote imajo v enem izmed supermarketov, kar me je izjemno razveselilo. Ker pravi kuhar si šele, ko v lonec trgaš svežo baziliko. Ali pa skozi meso prebadaš rožmarinove vejice. 

Katero začimbo pa vi najmanj uporabljate in jo samo premikate naokoli in je nasploh samo v napoto? 

8 komentarjev:

  1. Najbolj domača sušena bazilika, origano. Prekladam naokoli cury, kumino...no mislim da je obema že davno nazaj potekel rok trajanja

    OdgovoriIzbriši
  2. pri meni gredo vse v promet...najbolj pa kurkuma, poper, kumina, majaron :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, koliko začimb :) super zbirka
    veš kaj me zanima - kje v teh zimskih dneh dobiš svežo baziliko? Jaz pogrešam pravi pesto vsak teden :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Nika:
    Jaz sem našel svežo baziliko v maxiju. Sicer je nenormalno draga, ampak sem svoje veselje kar težko skrival ob tako dragoceni najdbi.

    OdgovoriIzbriši
  5. zdajle jem tistega iz trgovine in ne vem zakaj so tako zanič te pripravljeni (in grozno slani)...nujno jutri v maxija, hvala ti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Koper je fin, če ga po pečenem mladem krompirčku posuješ (takem, ki ga v pečici na maslu pečeš).
    Najbolj v promet gre cimet, pehtran :), rožmarin, mediteranska zelišča, sveža in posušena bazilika, majaron, žajbelj, origano...
    Prah brišem pa iz čevapa, celih poprov (čeprav pisana mešanica mi je lepa), in vseh možnih mešanic (npr. za ribo, za zrezek, za solate...)

    OdgovoriIzbriši
  7. folk, najbolj sveža bazilika je tista iz okenske police :) lonček, zemlja, voad, seme in ene par tednov pa bo ravno prava ;)
    vmes pa še kak lonček in bo vedno na voljo :D

    OdgovoriIzbriši