O TEM, KAKŠEN JE PLEMENITI PUJS

Ko sem iskal navdih za to, kaj bom kuhal jutri, sem naletel na en lušten blog.

NOBLE PIG se imenuje in piše ga gospa Cathy, ki živi v Oregonu in poleg kuhanja prideluje tudi lastno vino z lastnega vinograda. Logično.

Luštne fotke ima, jedi pa zgledajo slastno.





Jutri sem doma in kjuham. To je nova beseda. Sedaj sem kakšna dva dni jedel kar zunaj. Ker sem imel rojstni dan. Dva dni pač. To pa zato, ker sem velik in praznujem dva dni.

Tako.


2 komentarja:

  1. Happy Birthday Gasper! Sorry I missed the actual day. Glad to see you got to eat out though! We are so glad to have you as part of our life!

    OdgovoriIzbriši
  2. jooooj pehtran, ti sploh ne veš kako nevarne so tele tvoje objave ;) The Pioneer Woman me je zasvojila čist!

    OdgovoriIzbriši