O TEM, KAKO SEM NARISAL SVOJO PIRAMIDO

Še zmeraj se mi zdi blazno čudno , da moram kupiti naenkrat več, kot naenkrat pojem in tako potem jem več dni isto reč.

Tako sem danes kupil en velik brokoli, ki ga bom jedel vsaj dva dni. Jutri in pojutrišnjem. Saj nimam nič proti brokoliju. Ampak vseeno.

Danes sem nekaj gledal tudi prehrabene piramide. To so pa tudi ene čudne reči. Zato, ker so si vse malo različne in sem ugotavljal, zakaj so velikokrat kakšne stvari zamenjane. Potem se ugotovil, da so nekatere veganske, druge azijske ali kakršnekoli druge, ki pač sledijo nekemu sistemu. Žal nisem našel takšne, ki bi mi bila pravzaprav všeč. Ali pa takšno, kateri sledim. Zato sem naredil kar svojo.


Sem si jo sicer hotel nalepiti na hladilnik, ampak mislim, da ne bi imelo smisla.

Sem pa spet skuhal eno fino reč. V bistvu sem predelal zadnji recept in gra priredil za eno hitro luštno študentsko kosilo. Sem ugotovil, da imam rad sojino omako, čeprav mislim, da ni preveč zdrava. Ali pač?

ŠTUDENTSKA SVINJINA IZ VOKA S SEZAMOM:
(recept za omejen budget)

Vok zalijemo z kapljico olja, nato začnemo peči meso narezano na trakove. Ko se malo obarva čez posujemo fine začimbe, recimo mleti česen, papriko in ingver, dodamo dve žlici sezamovih semen in zalijemo s sojino omako in dodamo žličko zdroba. Ta zdrob se sliši neumno, ampak omako lepo zgosti in je potem boljša. 

Zraven se pa skuha kakšne testenine. 


Vidite lahko tudi, da imam nov krožnik. Sem ugotovil, da so takšni malo lepši kar dragi. Eden mi je bil še posebej všeč, pa je stal 17 eurov. Samo je bil pa res lep. Tega sem kupil zato, da ne bom zmeraj vse na belih krožnikih slikal. 

Če želite, mi lahko tudi vi kakšnega pošljete. Samo na email mi pišite, da vam povem naslov, kam ga lahko pošljete. Potem boste pa lahko svoj krožnik videli tu gori. Pa kakšno luštno šalčko tudi sprejmem. Ali pa posodo za mjusli. :) 

Drugače je bil pa čuden dan, vstal sem kar prepozno, da bi bil produktiven, sem pa pojedel tiramisu, ki sem ga dobil za rojstni dan. Kar pa je tudi fino. 

Kakšni piramidi pa vi sledite? 

1 komentar: