O TEM , KAKO POSLUŠAM MUZIKO

Danes ne vem, kaj napisat kot spremno besedo. Lahko pa povem, da sem poslušal en kup fine muzike, z raznoraznih virov. Najbolj kul so mi pa moje slušalke, ker so dovolj dobre, da lahko muziko poslušam zelo nagals, ne da bi me bolela ušesa, pri tem pa ne motim nikogar, pa še jaz nič ne slišim. 

Seveda pa kombiniram kuhanje in muziko. V takšnem tandemu sem tudi zadnjič skuhal tole:  

SKUTINI ŠTRUKLJI:
(recept za ene preproste štruklje od moje babi)

V skledi skupaj zgnetemo moko, žlico olja, ščepec soli in malo toplega mleka. Pri testu ne smemo pretiravati z moko, ker je potem trdo . Ko testo zgnetemo, ga moramo pustiti počivati približno pol ure.

Nadev pripravimo iz nepasirane skute, enega rumenjaka ter beljaka stepenega v sneg in obilice sladkorja.

Testo nato razvaljamo, sicer ne pretanko, ampak toliko, kot pač zlahka gre. Nato ga premažemo z nadevom in zvijemo v štrukelj. Štrukelj nato zvijemo v mokro krpo ter v kropu kuhamo 20 minut. To pa je vse.




Potem jih potrosimo še s cimetom in dodamo malo medu in so štruklji super. 

Možnost za zafrknit: 7/10 (moraš bit prave volje za kaj takega)
Umazanija: 7/10 (je kar za pomivat, ker je testo)
Užitnost: 9/10 (fenomenalni štruklji)
Čas: 60

Moja najljubša glasbena skupina je DMB. In to povem vsakemu, ki ga srečam. Sicer se včasih ne sklada ravno s štruklji ampak vseeno. 

Katera pa je vaša najljubša glasbena skupina? 



4 komentarji:

  1. Trenutno Miike Snow, Two door cinema club in pa Delphic :)
    štruklji pa izgledajo fantastično :) počasi si bom začela kar zapisovati te tvoje recepte

    OdgovoriIzbriši
  2. gasper, svaka cast. srecna tista, ki ji bos kuhal :) jaz se napravljam, da se lotim tehle strukljev.ne izgledajo slabi in recept se mi zdi prav ne dosti za zafrknit.hvala

    trenutno se vrti The Black Ghosts

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmm ... izgledajo slastno :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Yummy yummy! Enkrat se jih lotim tudi sama!
    Pri meni so večni Pearl Jam, trenutno pa se pogosto vrtijo tudi Franz Ferdinand in Two Door Cinema Club.

    OdgovoriIzbriši