O TEM, KAKO SEM SE ŠEL EKSPERIMENTALNO FOTOGRAFIJO

Še vedno se mi zdi čudno, da je kuhanje ena takšna čudna umetnost. Kuhat je sprva blazno neintituativno, ker, kdo pa se spomni recimo v juho dat mleko in jajce, po drugi strani, moramo pa pojest enormne količine hrane, in to večkrat na dan. Sicer sem se že kar navadil, da mesečno za hrano zapravim ravno toliko kot za najemnino. 

Ampak. Mi je super tudi to, da kakšno nov reč človek ponavadi ne pogrunta sam, ampak se velikokrat stvari in recepti prenašajo po ustnem izročilu. Tako, kot zgodbe. Kar je zelo kul.

Eno takšno reč sem skuhal tudi danes: 

POROVA JUHA Z MLEKOM:
(recept za eno ustno izročilo)

Por narežemo in ga popražimo na malo oljčnega olja ravno toliko, da postekleni. Potem olupimo majhen krompir in ga nasekljamo na majhne koščke. Vse skupaj zalijemo z vodo, ravno toliko, da je vse prekrito in kuhamo 7 minut. Potem dodamo še nekaj mleka, solimo, speštamo kosce krompirja (in vse ostalo) ter dodamo muškatni orešček. Nato prežvrkljamo eno jajce in tudi to vlijemo v juho. Vse skupaj kuhamo še tri minute in juha je nared. 



Možnost za zafrknit: 5/10 (sicer pri juhi težko fališ ampak je treba tudi receptu zaupat. Ampak je sprobano super)
Umazanija: 7/10 (se mi zdi, da se mi na lenoben dan ne bi dalo ubadat z vsemi olupki)
Užitnost: 8/10 (super je, imam rad juho, pa še za jutri imam malo)

Sem se pa šel eksperimentalno fotografijo, ker sem hotel fotografirat, kot stric iz prejšnje objave. Pa še ne vem če mi je všeč ali ne. 

Sem pa danes opravljal izpit za angleščino. Za certifikat. In mi je šlo fino. Tako, da bom sedaj uradno poliglot. 


Katere eksotične jezike pa vi govorite? 


3 komentarji:

  1. malo boš kompozicijo povadil in bojo fotke super :)

    drugač pa češčino... če je angleščina eksotika, pol lahk tut to omenim :)kam pol spada latinščina? :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Urška, latinščina je zupereksotična!
    Juhca mi dopade , ker je kremna (kremoznost je zlati ključek do mojega srca). Čestitam za poliglotstvo.
    Eksotični jeziki: hmmm, latinščina po občutku, je bila zmeraj na urniku v ponedeljek zjutraj.

    OdgovoriIzbriši
  3. slovenščina je kar eksotična. zelo malo ljudi jo govori, pa še dvojino imajo ;) od neprevečeksotičnih pa nemščina, angleščina, italijanščina. želim si še francoščine in malo bolj eksotične švedščine.
    lepo met.

    OdgovoriIzbriši