O TEM, KAKO SO ŠPARGLJI PREDRAGI

Danes sem naokrog hodil v kratkih rokavih. Ker je bilo sončno in toplo. Čeprav je res, da je to obdobje, ko so temperature ravno prave, vedno prekratko, je vseeno fino. In veste, kaj sem našel na tržnici? Šparglje! Sicer so neverjetno dragi ampak vseeno. Tale tržnica me zmeraj bega. 

Ampak.

Sem naredil iz njih juho. 

SPOMLADANSKA ŠPARGLJEVA JUHA: 
(spomladanski recept za spomlad)

Šparglje (gojene, tiste večje) najprej malo z nožičem ostrgamo, tako, da se znebimo nekaj trdih vlaken, ki jih le težko pojemo ter jih narežemo na centimeter debele koščke. Nato jih na nekaj olivnega olja malo podušimo ter čez minuto ali dve zalijemo z toliko vode, da so vsi šparglji prekriti. Juho malo posolimo, dodamo malo peteršilja, žlico kisle smetane ter žlico ali dve ovsenih kosmičev, da se juha malo zgosti. Čez deset minut je juha kuhana. Nato jo s paličnim mešalnikom malo pretlačimo, da postane kremna in to je vse, 


Možnost za zafrknit: 3/10 (juho je očitno težko zafrknit)
Umazanija: 2/10 (najboljše je to, da se ponavadi nič ne prime in je zato super lahko pomit)
Užitnost: 7,5/10 (šparglji so mi všeč, samo ne vem, kako to, da ko jo delamo doma, juha izgleda čisto drugače)

Torej. To sem počel danes. 

Vsa ta pomlad me je spomnila na to, da moram popravit kolo. Nujno. 

Česa se pa vi veselite spomladi? 

4 komentarji:

  1. Tistega čudovitega vonja po pomladi (dobesedno, mislim :), zvončkov, žafrana, trobentic in vseh spomladnih cvetlic, cvetočih dreves, ozelenele narave, tega kratkega 'ravnopravšnjega' obdobja, regrata, motovilca in tega, da se ti, ko greš ven, ni treba povit v bundo, šal in kapo. :) V glavnem, spomladansko prebujanje je super. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvončki in trobentice, mačice, vijolice... tralalala in tako naprej :))) Čeprav pomlad na Irskem bi se začela z narcisami vsepovsod na okoli :))) (oh, kolesa... kako ZELo mi je popravljanje koles znano =P)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zame so, poleg tone drugega, šparglji zakon pomladi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pomlad se začne s šparglji, to je to :)

    OdgovoriIzbriši