O TEM, KAJ MORA BITI ZMERAJ PRI ROKI

Do danes sem maral samo eno juho iz vrečke. Špargljevo. Vse ostale, ki sem jih probal niso bile tako dobre. Vendar sem si danes zelo zaželel juhe, ker pa nisem imel časa skuhat kakšno posebno, špargljeve pa sem imel tudi dosti sem bil postavljen pred težko izbiro.

Po tehtnem premisleku sem izbral kar govejo in ko sem jo skuhal sem bil z izbiro kar zadovoljen. Seveda je daleč od prave goveje juhe ampak mi je bila vseeno všeč.


Pa vendar. Potem je nastal cel problem, ker se mi sploh ni dalo v trgovino in sem se zamislil, kaj vse bi lahko imel doma, kar se ne bi pokvarilo (kar je pri meni velik problem).

Jamie Oliver ima sicer par nasvetov, ampak ne gre dlje od pločevink fižola in riža.

Jaz imam zmeraj na voljo nekaj paradižnikove mezge in tune. Poleg tega pa se v stalni (nepokvarljivi) zasedbi najde še: Ovsene kosmiče, drobtine, testenine, riž, mandlje, olja in kise, nekaj škatel kosmičev in muslijev, to pa je že skoraj vse. Kakšnih pločevink pa ne kupujem, čeprav bi jih lahko.

To bo projekt za ta teden. Narediti načrt za pripravo stalne zaloge, ki da možnost, da ni treba v trgovino, ko se ti ne da, ampak bi vseeno kaj jedel.

Tako.

Kaj pa imate vi zmeraj v omari?

7 komentarjev:

  1. Koruzne kosmiče, piškote, čokolado, krekerje, grisine, pašto, riž, kuskus, gobice, smetano, razne omake, marmelado, nutelo, sirčke, juho v vrečkah, zamrznjeno zelenjavo za pripravo mineštre, jabolka, banane, jajca, razne sire.. :) Pa še tako se kdaj pa kdaj znajdem v krizi, kaj bom skuhala oz. jedla. Dolgčas pa to.

    OdgovoriIzbriši
  2. o madoniš, pa so verjetno lih konzerve tiste, k jih imam največ :) najbolj enostavno je, vsaj da maš koruzico, grah, fiŽol, lečo... pa standard repertoar od riža-testenin-kuskusa-polente-pire, obvezno še pelati v konzervi, česen in čebula ter študentske količine tune. da prigrizkov, sladkih in slanih niti ne omenjam... zmaga!

    OdgovoriIzbriši
  3. No to pa definitivno. Študentska zaloga tune mora bit. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. zmeraj? hm, testenine iiin riž iiin ... ne, to je to ;) aja, pa še moko.

    OdgovoriIzbriši
  5. A veš, da ne vem, če je kakšna stvar, ki bi jo imela res vedno v omari. Po navadi vedno česa zmanjka, tako da nikoli nimam tiste 'varne' zaloge :). Očitno si bo res treba naredit en seznam 'prve pomoči' :).

    OdgovoriIzbriši
  6. hladilnik; jajca, smetana za kuho, sir, topljeni sirček, maslo, malo alpsko smetano, manjši paket hrenovk ali vsaj tamiceno poli...nekaj od solate za zalogo rdeča pesa ali pozimi zelje da zdrži malo dlje...
    zamrzovalnik; vsaj eno zmrznjeno zelenjavo, ene borovnice ali višnje, malo kruha že narezanega na kose, kos piščančjega mesa in malo mletega mesa, mali paketek že naribanega sira, sesekljan peteršilj, paketek špinače
    omara; tuna, sladka koruza, kokice, grah, nutela, mala marmelada, moka, riž, vrečka instant pireja, čokolešnik če mi cuker pade, vanilin, pecilni in kvas, paradižnikove pelate in preliv, olje, kis, šalotka in česen, čaj in kava, sladkor, eno alpsko mleko čisto za rezervo
    miza; en do dva kosa sadja obvezno
    ostalo kupujem glede na plan za nekaj dni v naprej, odločam se v četrtek za čez vikend ko že približno vem kaj bom počela, in v ponedeljek, ko vidim kaj je za predelaj ali počisti hladilnik in da se preživi do četrtka

    OdgovoriIzbriši
  7. Kaj mora biti nujno v moji kuhinji, če vsega drugega zmanjka? V zmrzovalniku toast (potem pa posamezne rezine kar direktno v toaster vržeš),v hladilniku maslo/margarina, marmelada, jušne kocke, korenje (ker sem se naravnost zaljubila v korenčkovo juho od kar si objavil recept), v omari pa špageti, paradižnikova omaka, moka in pšenični zdrob, potem pa še liter ali dva trajnega mleka, če svežega nenadoma zmanjka. In seveda kava (v treh oblikah - za avtomat, za skuhat in instant kapučino, da se slučajno ne zgodi, da moram od doma brez). S tem bi preživela vse, je pa seveda luštno, če so doma še nutela, jabolka, jajca, sir in jogurt ter zmrznjena pica v skrinji, kadar si tako utrujen/len, da ne zmoreš ničesar več. Evo to je paket preživetja na študiju v tujini.

    BTW srečno v ciljnem šprintu pri diplomi!!!!

    OdgovoriIzbriši