O TEM, KAKO NI NIKOLI DOVOLJ LEPIH SLIK

Nikoli ni dovolj lepih slik. 










Res kul. Jaz bom imel tudi takšno restavracijo, ko bom velik. 

Drugače pa pišem diplomo. Zato me ni.  

7 komentarjev:

  1. Tudi jaz jo bom imela - ko bom velika!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz pa samo mini ošterijo s šestimi mizami :) lepe fotografije, res

    OdgovoriIzbriši
  3. pehtran, kako ti to uspeva? jst namreč namesto diplome pospešeno pišem blog :) pa bi abolutno moralo bit ravno obratno... huh... slikce so pa božanske in ja, jst tudi imeti bistro. sam bi blo fajn prej diplomo napisat, a ne:D

    OdgovoriIzbriši
  4. Kot Nika tudi jaz ošterijo, karirastimi prti in kamnitimi stenami in medlo svetlobo ob večerih :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako bi se zdajle pasalo semle telepatirat (a je to sploh beseda :D?) ... prav lepo je. Malo me spominja na tisti film o Prešernu in 'krčme', ki so bile včasih. :) Drugače pa - čista Francija :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Pehtran, želim vse najboljše pri diplomi... Moraš dobro jest, potem gre kar samo! Ja, lahko bi bila sedajle v tejle gostilnici. Drugače pa, te berem, in te pogrešam...

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlične fotke! In tudi jaz se ne bi ravno pritoževala, če bi imela tako oštarijo.

    Drugače pa srečno pri diplomi! In hitro končaj, ker čakamo nove poste. :)

    OdgovoriIzbriši