O TEM, KAKO SEM GLEDAL KRALJEVO POROKO

Včeraj sem hote ali nehote (čeprav mi ni bilo nič hudega) gledal kraljevo poroko. To pa zato, ker so jo pač gledali vsi in če sem hotel sodelovati na twitterju, kjer je bilo itak vse #tegano z RoyalWedding se temu nisem mogel izogniti. Pa konec koncev mi ni bilo čisto nič hudega. Čeprav mi je Katja morala presneto veliko razlagati kdo je kdo.

Potem zvečer, sem bil ravno prav razpoložen za kakšno slaščičarsko ustvarjanje, zato sem se odločil, da preizkusim en PKIZP (Pehtranov izziv za Pehtrana), ki mi ga je poslala Alja. Poslala mi ga je sicer že pred kar nakaj časa, prej nikoli nisem bil pri volji za kaj takega. Ampak včeraj se mi je zdela idealna priložnost.

KOKOSOVE (RUMOVE) KROGLICE:
(recept za eno poroko)

Za kroglice potrebujemo: 20 dag kokosove moke, 20 dag sladkorja v prahu, 20 dag čokolade v prahu, 10 dag masla, en šilček ruma.

Alja potem pravi takole: Vse sestavine pregnetemo v testo. Jaz sem najprej zmešala suhe sestavine, da so se enakomerno porazdelile (lahko greš tudi po pravilu rastočih mas, kot se to dela v lekarni s praški :), potem pa sem dodala še maslo (to naj bo bolj mehko, da se lažje pregnete potem vse skupaj), no in na koncu daš še rum, kolikor ti pač odgovarja (malo gledaš na teksturo, da ne bo presuha oz. premokra pa tudi na okus). Iz mase potem oblikuješ kroglice, ki jih lahko povaljaš v kokosovi moki, mrvicah ali sladkorju. Potem jih postaviš na hladno.


Možnost za zafrknit: 3/10 (včasih lahko kje ostanejo kakšni koščki masla)
Umazanija: 3,5/10 (presenetljivo lahko se pomije skleda)
Užitnost: 8/10 (so zelo dobre, še posebej zaradi obilice ruma, pa tudi to, da jih je skoraj takoj zmanjkalo nekaj govori o tem, da so precej užitne)

Potem sem gledal še "Kraljev govor" in imam zaenkrat dovolj vsega v zvezi s kralji in kraljicami in princi in princesami.

Mi pa počasi zmanjkuje PKIZPov, tako da mi le pošljite še kakšen fin lahek recept na pehtranblog (afna) gmail (pika) com. Se bom potrudil, da tokrat ne bo trajalo tako dolgo, da jih preizkusim.

Ste vi gledali kraljevo poroko?



8 komentarjev:

  1. Gledala poroko, Kraljev Speech že enkrat pozimi, romove kroglice pa so ena izmed najbolj pogostih domačih sladkarij pri nas doma. Super dobre in preproste :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O ja. Mislm da sm se tud na veliko potem razpisala.
    Pač to je neki taga k ni vsak dan tako, da je včasih lepo vidt da princese in princi še obstajajo :)

    Dobiš kakšen PKIZP :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O, pa si jih naredil :). Super slika, zgledajo zlo dobre, njamsi. :))
    Seveda sem gledala poroko - to je pa res taka edinstvena priložnost, za katero se mi zdi, da se je bomo spominjali še čez več desetletij, recimo :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakopak. BBC World vklopljen ves dan. Posnela za sedem ur materiala. Popoldne gledala še vse dokumentarce na BBC Entertainment. Otroka zvečer povabila na 'kraljevi' sladoled (kepico v slaščičarni). Sta si jo močno prislužila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne, ker sem bila v službi. Sem pa z veseljem pogledala posnetke. Pa en fajn recept sem ti poslala. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. pri nas pa damo noter še zdrobljene piškote (npr. albert kekse) in pride bolj nasitno, pa še tistega filinga, da si pojedel preveč čokolade nimaš ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. a da bi rumove kuglce naredil že večer prej in bi jih potem jedla med prenosom, a to pa ne? :) no, jaz ti moram tudi še poslati kakšen recept za izziv. bom!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja tole z Albert keksi mi je že kar nekaj ljudi povedalo. Bom poskusil naslednjič.

    @Katja: Res nisem bil pripravljen na ta prenos, tako kot bi moral bit. :)

    OdgovoriIzbriši