O TEM, KAKO SEM SPET KUHAL TESTENINE

Testenine so daleč najbolj upoabljena in največkrat kuhana stvar v moji kuhinji. Verjetno zato, ker so tako hitro narejene pa še zelo so mi všeč. Ali pa sem napol Italjan (nisem). Ampak ker imam paradižnikovih omak že čez glavo sem poskusil nekaj drugega. 


PIŠČANČJI STOGANOV ZA NA TESTENINE:
(recept za eno zamenjavo)


Zelo mi je všeč, da sem začel omakam primešavati tudi zelenjavo. Stoganov sicer ne vem če se nujno je s testeninami ampak je bilo vseeno fino. Na malo olivnega olja in masla v večji ponvi 5 minut dušimo narezan por. Ko se malo zmehča ga zalijemo z belim vinom in pustimo, da se še malo poduši. Čez kakšne 10 minut na ves ta por položimo še na trakove narezanega piščanca, posolimo in popopramo. Pustimo, da se piščanec lepo zmehča in vsemu skupaj na koncu dodamo sladko smetano. Dodamo še muškatni orešček. 


Možnost za zafrknit: 4/10 (če smo potrpežljivi ni bojazni, ker se le težko kaj prismodi)
Umazanija: 4/10 (se res nič ni prijelo)
Užitnost: 8/10 (mi je bilo pravzaprav zelo všeč, še bolj pa sem bil navdušen nad tem, da imam novo omako za testenine)

Danes sem bil tudi pri zobozdravniku. Če ste že želeli vedeti (niste). To je zame kar podvig. Ker se jih bojim. Tako kot pečice. Najbolj pa se mi zdi smešno to, ker se želijo z mano pogovarjati med tem ko mi šarijo po zobeh. Tako kot pečice (saj ne). 

Kdaj pa ste bili vi nazadnje pri zobozdravniku?


8 komentarjev:

  1. enkrat poleti, prej pa dolgooooooo časa ne. imam srečo, nimam še nobene plombe, pa nameravam brez ostati še najmanj kakšnih 10 let, tako da se zobarja raje kar izogibam, preden najde kaj, česar ni treba :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Si pozabil en 'r' vmes, torej stroganov! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja stRoganov bo pravilno, bo tem gospodu: http://en.wikipedia.org/wiki/Pavel_Alexandrovich_Stroganov

    OdgovoriIzbriši
  4. po tem gospodu :)

    P.s.
    se mi zdi, da se pogosto motiš, šataraš je namreč sataraš. Dobronamerna kritika :)

    OdgovoriIzbriši
  5. kje so pa recepti za kralja živali.... prašička našega ki ga častimo, kot ..........

    OdgovoriIzbriši
  6. njam njam slanina. ne pa ovce.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, jaz obožujem piščanji stroganov. Skoraj bolj od govejega.

    OdgovoriIzbriši