O TEM KAKO SE DELAJO ŽLIKROFI

Torej. Danes je bil en pravšen dan za eno veliko kuharijo. Še dopoldne sem pridno delal diplomo, okoli poldneva pa sem zavihal rokave in se lotil tegale:

KOROŠKI ŽLIKROFI:
(recept za en hud kuharski dan)

Na delovni površini zmešamo eno jajce, nekaj moke (približno eno skledico za kosmiče), sol in žlico olja v gladko testo. Po potrebi dolijemo malo vode, da se kepa sprime, potem pa jo gnetemo kakšnih 5 minut, da je testo gladko. Na začetku se to zdi skoraj nemogoče ampak z malo neutrudnega gnetenja postane kepa kar simpatična. Malo jo pustimo, da počiva (karkoli že to pomeni). Jaz jo pač pustim, in med tem pripravim nadev.


Za nadev najprej na maslo prepražim nekaj drobtin. Res je pomembno, da najprej v posodici stopimo maslo, ker obratni vrstni red pač preverjeno ne gre. Pa tokrat sem tudi že narejene drobtine našel! So se skrivale pri toastih in prepečencih na čisto spodnji polici v trgovini. Nato kar k drobtinam dodamo nekaj naribanih jabolk ter cimet in sladkor.
Nato testo razvaljamo na kvadrat, kolikor pač gre na tanko, in odrežemo majhne kvadratke. Na sredino teh kvadratkov postavimo nekaj nadeva in jih fino zapremo. Žlikrofi naj ne bodo preveliki. Moji so bili kar konkretni, ko pa so se razkuhali so pa sploh zgledali kot štruklji. Estetika naj vas ne skrbi pretirano, saj potem vsi preverjeno zgledajo super, ko so skuhani.
Žlikrofe nato v slani vodi kuhamo 15 minut. To je vse.

Jaz sem zraven priložil še puranje medaljone (za katere sem mislil, da so piščančji, ko sem jih kupil) v smetanovi omaki (kar v bistvu pomeni, da sem meso prelil s sladko smetano in vse skupaj zavrel ter dodal še malo muškatnega oreščka) in nekaj rukole.


Na koncu sem bil nad izzidom prijetno presenečen. Kosilce je bilo super, samo nekaj časa je trajalo, da sem vse skupaj pripravil in pospravil.

Možnost za zafrknit: 6/10 *(me je bilo pri testu kar strah, ker je trajalo, da se je sprijelo, pa tudi času moraš kar zaupat, ker nikakor ne moreš vedet, kdaj je stvar skuhana)
Stopnja umazanije: 7/10 *(testo kot testo, zafrkneno za pospravit, čeprav ostalega niti ni bilo tako veliko)
Užitnost skuhanega: 9/10 *(Slovenska hrana je itak zakon, tole je pa res ratalo, še posebej s prilogo, rukola pa, čeprav ne zgleda, zelo paše zraven žlikrofov)

Torej žlikrofe priporočam, če imate malo več časa. Sestavine pa imate itak najbrž že doma.

Aja. Žlikrofi nimajo nič s krofi. Samo toliko.

Drugače pa kakšen bi bil dober soundtrack za takšnole kosilo? Jaz že cel dan poslušam No doubt - tragic kingdom pa je se mi je zdelo kar kul.

3 komentarji:

  1. Moje novo pravilo je, da ne klikam na Pehtran med službo po dnevu brez konkretne južne. Tole zgleda čist prefino. Nisem pa vedela, da imajo žlikrofi v bistvu sladek nadev. Ali je to samo ena varianta?

    OdgovoriIzbriši
  2. zgledajo njami - sigurno en dan na mojem meniju. čeprav jaz bi to naredila bolj kot desert. nismo vlih za slano-sladke kombinacije. jabolko in cimet bi pa itak povsod vtaknila. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem naredil takšnele sladkaste. Ampak seveda ni nujno. So me pa sicer malo na štruklje spominjal, ki so tudi lahko oboje, glavna jed in posladek.

    OdgovoriIzbriši