O TEM KAKO SEM BRAL STRIPE

Danes, je bil en tak fajn nemarkanten dan. Nič kaj pretirano posebnega se ni zgodilo, delal sem precej nemarkantne reči, tiste, ki pač plačajo račune in tiste, ki jih pač moram za šolo. Te pa niso ne vem kako zanimive. Vsaj ponavadi ne. Tudi kuhal nisem nič posebnega. Proti večeru, ko sem že opravil večino dolgočasnih stvari sem si vzel malo pavze, vzel v roke stripič in skuhal tole: 

NAJBOLJŠI ZIMSKI KOMPOT:
(recept za enega lenega fanta)

Olupimo dve jabolki ter jih izkoščičimo ter narežemo na krhlje, te krhlje pa še prepolovimo. Jabolki nato damo v sladkano vodo, ki smo jo že začeli greti. Sam sem dal v kompot kar zajetno žlico sladkorja, vendar bi ga lahko dal še malo. Nato v kompot stresemo še nekaj klinčkov in še malo cimeta.

Kompot potem pokrijemo in pustimo, da se nekaj časa kuha. Vendar ne predolgo, da jabolko ne razpade. Jaz počakam da voda par minut povre, potem je kompot končan. 


Možnost za zafrknit: 3/10 *(sadje se hitro preveč razkuha ali pa dodate preveč  ali cimeta ali klinčkov, vendar je vseeno kar težko spacat kaj neužitnega)
Stopnja umazanije: 4/10 *(raznorazni olupki postajajo vse bolj nadležni. Posode pa je zelo malo)
Užitnost skuhanega: 7/10 *(super za kakšen zimski večer pred televizijo)

Kompot je super za kakšne mrzle večere, še posebej če imate za pogledat še kakšen film. Pa še celo stanovanje potem fino diši po klinčkih in cimetu. 

Mi žal nimamo televizije, da bi si ogledal film (pa čeprav ga lahko na računalniku) zato sem večer nadaljeval malo bolj analogno. 


Kompota je kar prekmalu zmanjkalo zato sem se kar prehitro moral vrnit k bolj resnemu delu. 

Ah. No pa jutri spet? 

Katera pa je vaša ljuba jed za mrzle večere?

P.S.: Moja mama je končno videla moj blog. Me je pohvalila, čeprav me je tudi malo za ušesa, ker baje jem premalo mesa in da si kuham premalo juh. Sporoča tudi, da je babi prišla nazaj z morja, vendar je sedaj na telovadbi. 

6 komentarjev:

  1. ourajt, calvin!!!!
    danes si bom tudi jaz naredila kompot, ker imam nemarkantne stvari za narest. doma imamo fuuul jabolk, ker pač prihajam iz prestolnice jabolk in sliv. jabolka mi je interesantno jest prva dva tedna, potem pa iščem ostale načine, kako bi jih jedla. najboljša je čežana. sam je stopnja za zafrknit kar velika.. začela bom s komot. danes, v sredo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz si pa takole malce po škotsko najraje pripravim v vodi kuhane ovsene kosmiče. V vodo najprej stresem žličko sadnega sladkorja in obilico cimeta. Je zelo okusno! Včasih pa prija tudi mlečni zdrob, ampak to itak že veš...

    OdgovoriIzbriši
  3. No, danes me je spet Ninalena prehitela. Čežana definitivno, čeprav mi temu nismo tako rekli in tudi ne vem, če je "moja" jed sploh čežana.
    Malček masla, jabolke na koščke, pa malček cukra... in dušiš kar nekaj časa, mmmm. Zadnje čase si to pogosto naredim.
    Alpa, ko smo še imeli štedilnik na drva; si kar pustil gor na plošči ("plaki") eno japko... da se je lepo zmehčala...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kompot je super za tele že zimske dni (no, pri nas je tako na spisku vse leto), še posebej, če so v njem poleg jabolk še breskve in maline :).

    OdgovoriIzbriši
  5. o, njam, kompotek!

    pozimi imam najraje fino zapečene (khm, zasmojene) cimetove zvezdice. pa topel čaj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozmi me nad zvezde popeljejo popečene kruhove rezine (melko in jajček in cimet), fino namazane z pomarančno marmelado z ingverjem. Simple Tisoč in ena noč:)
    Pojem natanko dve in zjutraj se mastim z mastnimi mrzlimi rezinami + espresso brez večjih problemov.

    OdgovoriIzbriši