O TEM, KAKO MI JE USPELO NEKAJ NEVERJETNEGA

Kljub temu, da se nam obeta precej normalen vikend, ko bomo pač v petek zažurali, v soboto bomo tako tako, v nedeljo, pa se bomo že pripravljali za ponedeljek (se pravi delali stvari, ki bi jih morali že v petek), sem v vsej tej norišnici priprav na novo leto tudi sam nakupil goro hrane, s katero ne bi zdržal le tega vikenda, temveč tudi nekaj let ledene dobe, pa še nekaj malega bi ostalo. Predvsem zelenjave.

Vrste v trgovinah so bile nenormalne in čeprav sem nagnjen k minimalizmu sem se tokrat vdal ter pomislil še malo naprej, kot le eno kosilo.

Ah, pa še parmezan sem kupil. Sem se končno opogumil ter zgrabil en kos in bil prijetno presenečen, da parmezan ne stane 10eurov na kos, kot sem mislil, temveč le toliko na kilo. Kar je ob manjšem koščiču precej sprejemljivo.

Na koncu sem seveda kupil kruh, ker sem nesistematičen in grem mimo vsaj 5krat preden ga kupim. Pred mano je stala neka gospa, ki je na dolgo razlagala kakšen kruh bi imela in da noben ni pravi, kar se je meni zdelo simpatično, prodajalcu pa niti najmanj, ker se je naredila ogromna vrsta, zato je bil srečen, ko se mu jasno in glasno povedal kaj želim. Še rezati mu nič ni bilo treba.

Sploh ne vem zakaj sem vam vse to povedal. Ampak skuhal sem pa tole:

ZGOLJUFANE TESTENINE BOLOGNESE:
(recept za, ko se ti mudi)

Najprej na olju prepražimo malo čebule, jaz zmeraj prepražim eno šalotko, ker so tako male, ravno za enega. Potem v lonec damo še mleto meso in solimo. Pustimo, da se nekaj minut kuha in dodamo še naribano korenje. Jaz meso kuham približno 20 minut, tako, da je sigurno kuhano. Vmes dodam še malo rožmarina, ker je res super začimba.
Testenine pa v vreli vodi kuhamo pač toliko kot piše.

Je zgoljufano, ker ni nič paradižnika. Ker se mi ne da za tako malo novega odpirat.


Možnost za zafrknit: 6/10 (tole meso zna bit tricky včasih, če je na premočnem ognju)
Stopnja umazanije: 5/10 (standard dveh posod)
Užitnost skuhanega: 6/10 (je okej, toplo in hitro in nasitno)

Tole jem, ko se mi kam mudi, pa bi nekaj toplega in nasitnega, pa še res brez problema se naredi.

Aja! Pa tole mi je uspelo! Danes je bilo vse skuhano istočasno! Ko so bile skuhane testenine, je že piskalo, da je tudi meso kuhano. Tako, da sem končno jedel vse toplo! Ponavadi se zmeraj kaj shladi. To pa zato, ker lažje stvari skuham najprej, težjih se pa lotim kasneje. Vendar to ni najboljši vrstni red. Kdo bi si mislil.

Vi tudi kaj goljufate?

Ni komentarjev:

Objavite komentar