O TEM, KAKO SEM POJEDEL 2-3 PORCIJE

Najtežje pri tem, da si samostojen in kuhaš samo zase je to, da na to nihče ne pomisli. Vsi paketi česarkoli so namenjeni več kot eni osebi. To velja predvsem za meso. Pa tudi samo eno banano se mi zdi včasih smešno kupit. Pa tudi čebule so zmeraj prevelike. Pa por tudi. Korenje je še tako tako. Ponavadi je okej. Sem pa dobil tudi že prevelike. 

Ampak vseeno. Danes sem bil čisto brez ideje, kaj bi jedel. Vendar, ko sem stal pred polico z mesom, sem opazil nekaj zelo finega. Očitno sedaj že obstaja pripravljen piščanec za v vok. Ker vok imam (je prišel skupaj s stanovanjem) in je itak najbolj kul reč v kuhinji, sem sklenil, da piščanca preizkusim. Takole je šlo: 

AZIJSKI PIŠČANEC IZ PAKETA: 
(recept za izživljanje z vokom)

Najprej sem nekaj basemati riža splaknil pod vodo (ker se baje potem ne prijema) ter ga v vreli vodi kuhal 18 minut. Toliko pač piše. Basemati riž je kar odkritje, ker prej nikoli nisem maral riža, ker je bil zmeraj pretrd in nasploh čuden. Tale se pa ravno prav skuha in je super. 
Nekje med vsem tem pa sem v vok kanil malo olja ter ga razpalil na največjem plinu, ki ga imamo. Toliko sem se že naučil o vokih, da mora biti vok res zelo zelo vroč. Potem sem notri stresel kar cel paket piščanca. Sicer je pisalo, da ga je za dve ali tri porcije, ampak se mi je zdelo tako malo, da sem skuhal kar celega. Potem je malo zacvrčalo, jaz pa sem začel divje mešati, da se kaj ne bi prijelo. Sklenil sem, da je temperatura ravno prava, ko prijetno šumlja ko mešaš, ko pa nehaš se pa sliši nekako takole: 

ŠŠŠHHŠŠŠHHHAŠŠŠŠŠŠŠŠKKLLKAGGG!!!

Si znate predstavljat ne? Po 8. minutah je bilo narejeno. 


Možnost za zafrknit: 4/10 (res je, da je vok zelo vroč, ampak če divje mešaš je vse okej)
Stopnja umazanije: 5/10 (sem se sicer bal, da bo na voku kaj ostalo, ampak se je lepo pomilo. Najbrž zato, ker sem ga takoj namočil)
Užitnost skuhanega: 9/10 (sem bil presenečen, kako dobro je, čeprav je iz paketa)

Z vokom se bom še kdaj igral. Pa res je izpadlo odlično. Sem pojedel kar vse 2-3 porcije. 

Kaj pa vi kuhate v voku? 

2 komentarja:

  1. No, to pa fajn, da zdaj vem, da je tisti 'paket' dober. :) Kaj misliš, da se lahko to naredi tudi v navadni 'teflonasti' ponvi ali je vok res nujen (ga še žal nimam, tako da v njem še nisem nikoli nič naredila)? Mi je pa res fino, ko po tv vidim, kako z vokom mečejo hrano v zrak (no, ne meter visoko, ampak ravno tako malo, da se zmeša). :)

    OdgovoriIzbriši
  2. nimamo voka.. takšne vratolomije sem prisiljena početi v navadni ponvi :)

    OdgovoriIzbriši