O TEM, KAKO SEM RISAL SVOJ PRVI STRIPIČ


Takole. Tole je moj prvi stripič. V resnici je tole samo osnutek, ampak mi je zmanjkalo časa in volje, da bi stvar zrisal v ilustratorju. Drugič. Se še navajam. Upam, da niste pričakovali preveč, ker se še učim risati. Stripe sem risal v srednji šoli med slovenščino. Je bilo super zabavno. S sošolcem sva ilustrirala vse interne fore, ki sva jih poznala. Se mi zdi, da je tako kot z večino stvari. Je treba samo vadit. Tako da, je tole tudi moj prostor za vadbo. Čeprav se jaz ob njih bolj zabavam, kot se najbrž vi. Pa vendar.

Kaj pa ste vi počeli med poukom?

1 komentar:

  1. v četrtem letniku smo imeli enga smešenega razrednika - drugače profesorja matematike. pa je vsake tolko kakšno vrgu vn, da je cel razred padal od smeha. jst, ki me je grozno zanimala matematatika, sem raje pozorno poslušala njegova modrovanja kot pa snov in si jih skrbno zapisovala. na koncu leta, ko si je vsak razred izdelal svojo majico, smo odzadej napisali njegove najboljše. je bil ful vesel ;)

    super stripič. sem se nasmejala, ker meni se je podobno zgodilo včeraj. sem šla 4x zanetit ogenj, ker sem vsakič umes kot tvoj pehtran tipk tipk, pa je vse zgorelo... :)
    zdej pa šibam dat na ogenj.

    OdgovoriIzbriši