O TEM, KAKO SEM POSTAL PIONIR

Ok, po pravici povedano, ne spremljam cele množice food blogov, čeprav jih je kar nekaj v mojem blog readerju. Pa tudi kuham ne veliko po njih, bolj uporabljam knjige. Kar je precej čudno.

Ampak tale blogič je super. Gospa, ki se sama kliče "PIONEER WOMAN" ima eno zelo luštno stran z mnogo super recepti, ki niso nujno zelo zdravi, so pa neverjetno slastni in precej lahki. Na njeni strani je en kup receptov in še veliko drugih reči, ki jih lahko poklikate.

Njeno pravo ime je Ree Drummond in živi na ameriškem podeželju. Je prava kavbojka in tudi blogerka. Čeprav sumim, da ji pri kakšni stvari vsaj kdo pomaga. :)

Branje bloga je pa takšno. Za dušo. Ker je simpatično in pogumno in navdihujoče. Za kakšen deževen dan.






Po njej bom sigurno kaj skuhal. Tudi zato, ker poznam kar nekaj ljudi, ki so mi jo priporočili ali pa po njej kuhajo sami. In zmeraj kaj dobrega skuhajo.

Sedaj pa hitro klikat.

Vi rajši kuhate po knjigi ali internetu?

5 komentarjev:

  1. Za mami vedno kupujem knjige, sama pa sem precej bolj otrok nove dobe in brskam kar po internetu. Pregledam več receptov naenkrat za kakšno stvar in potem kombiniram :) sploh te kuharski blogi so zakon (ampak jih vedno pregledujem, ko sem najbolj lačna)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ree je originalna in jo spremljam že dolgo časa :) sicer pa več ali manj kuham po trenutnem navdihu iz svoje glave. Knjige so za kako potico, internet pa za pomoč k domišljijski ustvarjalnosti ;)
    Imam pa doma cel kup knjig in v bistvu nikoli ne naredim originalne jedi po receptu - vedno še nekja dodam ali odvzamem, zamenjam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej,
    hvala za link na pionirkino kuharijo!
    Včeraj sem morala sprobat ... tegale sem se lotila:
    http://thepioneerwoman.com/cooking/2010/10/chicken-cacciatore/
    Njami!
    Lep vikend!

    OdgovoriIzbriši
  4. yay for PIONEER WOMAN and american cuisine. Pa ni tok zanic kot ljudje mislijo. Ne americani ne jedo sam hamburgerjev!

    OdgovoriIzbriši