O TEM, KAKO MAMA NE SME IZVEDETI

Torej. Danes je bil fin dan. Sem postoril veliko, samo to mi je zmanjkalo, da bi sobo pospravil. Drugače pa uspešno. Je bilo tudi zanimivo, ker me je spet prijelo študiranje (kar me sicer relativno pogosto) in, ko se kaj takega zgodi potem ponavadi vsakemu, ki je voljan poslušati razlagam čudne teorije, ki jih pravzaprav nihče ne razume in je vsem pravzaprav vseeno. 

Ampak. 

Mama bi me ubila, če bi izvedela, da sem danes kuhal vegansko kosilo. To pa zato, ker zagovarja, da moram jesti meso, da bom zrasel. Pa čeprav imam že 184cm.

Torej. Teja mi je poslala en fin receptič, ki sem ga brž sprobal. Za PKIZP. To pomeni: Pehtranov Izziv Za Pehtrana. PKIZP. Tole je prvi PKIZP. Kako fino! Takole je napisala: 


RIŽ Z REGRATOM IN OREHI:


Najprej v loncu zavreš vodo s soljo in dodaš riž, nato na ponev uliješ malo olivnega olja, dodaš sesekljane orehe in česen in vse skupaj malo pražiš na nizkem oknju dokler ne začne česen malo rumeneti, vendar pazi da se ti ne zažge, nato dodaš regrat in začimbe ter belo vino in pokuhaš da alkohol izpari in ugasneš plin. Počakaš da je riž kuhan, ga dodaš k prej pripravljeni omaki in vse skupaj zmešaš. Et voilà tout!

Ko pa regrata še ni, pa delam zimsko verzijo riž z orehi z radičem in rdečim vinom. Mljask!

Če pa si še za malo eksperimentiranja, pa vsemu skupaj lahko dodaš še tofu ki ga prej mariniraš v mešanici olivnega olja provansalskih začimbin soli kakšne pol urce ter kockice tofuja posebej popražiš da so hrustljave in jih dodaš na koncu po vrhu riža.



Možnost za zafrknit: 3/10 (Riž je ok, ostalo pa se tudi lepo popraži in le stežka zažge)
Umazanija: 3/10 (Brez večjega kompliciranja, še posebej, ker nisem pomival jaz :) )
Užitnost: 6,5/10 (Sicer fino, potem sem dodal še malo sojine omake, čeprav ne bi smel, se mi pa zdi, da sem zgrešil kakšno bistveno komponento. Potem sem vse skupaj zmešal, tako, da nisem jedel vsega posebej, da ne bi kdo mislil)


Ker sem jedel danes tako zdravo, sem si potem privoščil še eno tortico. Čisto tako, da skompenziram tole zdravo kosilce. 

Drugače pa fin receptič. Ravno tak za na hitro med polnim dnem. 

Pa hvala pridni Teji, ki je tako vestno poslala receptič.

Kakšen receptič mi pa že še pošljite, da ne bom lačen.

Kaj pa vaša mama ne sme izvedeti? 

8 komentarjev:

  1. Škoda da nisi dodal veš radiča in vina, sojina omaka pa mislim da res ne paše zraven, ampak če ti je bilo dobro, potem že paše =)!Vsak ima svoj okus =)! Le eksperimentiraj!

    OdgovoriIzbriši
  2. U, tele tortice se tudi jaz ne bi branila!

    OdgovoriIzbriši
  3. ampak ko sem pa zagledala prvo sliko, mi sploh ni šlo v račun z napisanim o veganskem kosilu, ker tiste stvari na rižu zgledajo kot eno žabje drobovje. :)))

    moja mami ne sme izvedeti za moj polom v tem izpitnem obdobju, ker bo rekla, da preveč delam in pišem blog, namesto da bi pridno in vestno podiplomsko študirala. :) zatorej: pssst.

    OdgovoriIzbriši
  4. in v obrazec za preverjanje sem morala pretipkat "foodishe". :) blogger že ve, hah.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kar se hrane tiče, moja draga mama niti pod razno ne sme izvedeti, da pogosto med službo in faksom skočim na sendič namesto na kosilo. Potem se ji pa včasih malo zlažem, ko me vpraša kaj sem kaj papcala. "Sojine polpete in krompir. Pa neko čudno omako so dali zraven. Mah, menze."
    Ja saj one to delajo iz ljubezni. Mi pa tudi , ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšne lepe slikce in dobri recepti so se nabrali v zadnjih dneh na blogu. Zdaj sem prav malo lačna postala (in odpravila se je proti hladilniku). :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz ne jem mesa in vedno je, ko zbolim, razlog da zbolim, ravno to. Po maminem mnenju. Pol leta sem skrivala, da ne jem mesa-pač pred njo ga nisem. Joj pa prov kul mami imam, ampak ne da se mi je poslušat, ko razglablja, da nam brez mesa živeti ni. no zdaj, ko ve, so pa na sporedu ribe. Misli, da jih jem tedensko, v bistvu pa mesečno.
    Vprašanje:katere vrste radič si uporabil: treviso ali kar domačega, zimskega?

    OdgovoriIzbriši
  8. @Teta Bina: ah kupil sem tisti radič, ki je bil slučajno v merkatorju. Nimam pojma. :)

    OdgovoriIzbriši