O TEM, KAKO SEM POSTAL DIMLJEN LOSOS

Danes je bil en fin dan. Sicer sem bil celo dopoldne zaliman in nisem vedel kaj bi sam s sabo, če pa me je kdo kaj vprašal, sem mu odgovoril šele po dobre pol minute, a so se stvari proti večeru obrnile na bolje. Zato ker sem skočil gledat eno predstavo v dramo (Hvala!! :) ) in sem pojedel še malo viki kreme.

Sem si pa za kosilo vzel čas (čeprav sem danes delal) in skuhal eno fino reč. V bistvu sem jo skuhal zato, ker sem moral malo povadit, kako se naredi bešamel, ker imam v načrtu naredit tudi kakšno lazanjo v bližnji prihodnosti. Recimo v ponedeljek ali pa kaj podobnega. No takole je šlo.

KVAZI BEŠAMEL OMAKA Z BUČKO:
(recept za malo povadit)

V lonec zlijemo kapljico olja, nato pa prilijemo malo mleka in sladke smetane, dodamo malo muškatnega oreška, naribanega sira in malo parmezana. Potem mešamo in počakamo, da se omaka zgosti. Aja! Preden dodamo mleko in vse to pa v loncu malo podušimo narezne bučke. Samo par koščkov, tako za vzorec.
Če se omaka noče zgostit, dodamo še malo sira in ščepec ali dva moke. Ampak to v skrajnem primeru.

Je precej hitro narejeno in super omakica za zraven česarkoli. Testenin še posebej.


Možnost za zafrknit: 4/10 (lahko se kaj prime, čeprav ne vem kako, ali pa date čisto napačno razmerje količin)
Umazanija: 3/10 (en lonec je okej, čeprav je danes kar naneslo vse skupaj)
Užitnost: 8/10 (meni je bešamel super, čeprav verjetno ni najbolj zdrava stvar na svetu)

Kot vidite sem zraven naredil še njoke (svoje lastne!!) in spekel meso. Rad pečem takšno roostbeef meso (ker končno vem kaj to je), ampak se mi zmeraj zgodi, da zadimim celo stanovanje, ker nimamo nape. Za okno odpret je pa tudi premrzlo. Ampak meso je pa super dobro. Potem sem še cel dan smrdel po dimu. No dokler nisem šel v dramo.

Tako.

Kaj pa vi trenutno vadite?

4 komentarji:

  1. jst vadim za streetart jutri. :) ful se že veselim, upam, da ne srečam kakšnih stricev policajev ali zglednih starejših občank.

    OdgovoriIzbriši
  2. mmm, okusno zgleda, verjamem, da je bilo tudi dobro. Tudi jaz sem trenutno brez nape, pa brez milosti odprem okno, kadar kaj pečem, vsaj na koncu, sicer res zadimiš, da se ne vidiš ven.

    OdgovoriIzbriši
  3. Js bi pa podrobnosti o zrezku...kakšno meso kupiš itd. da je rezultat najboljši možen?:)

    OdgovoriIzbriši