O TEM, KAJ BOM ZA PUSTA

Kar smešno mi je, ko pišem, da je pustni vikend eden mojih bolj delovno polnih vikendov, ker je delo pač takšno, da so nam maškare fine in smo potem tudi mi namaškarani in je nasplošno veselo in tako. Pa kolikor hočemo krfov lahko pojemo. In tudi to je fino. Čeprav jih itak jem skozi vse leto. 

Zadnji teden sem bil kar zaposlen, počel sem en kup reči zato sem parkrat jedel kar na bone, ker mi ni zneslo nič skuhat. 

Ampak danes sem pa kuhal. Sicer spet testenine, ampak kaj ko so mo tako super. Takole je šlo: 

EKSPERIMENTALNE TESTENINE S PIŠČANCEM:
(recept za ene eksperimentalne testenine)

Pri kuhi sem začel uporabljati tisto, kar imam slučajno v hladilniku. Tako, da sem na olju v voku najprej malo popražil piščanca, malo solil in prelil s sojino omako, dodal žličko sezama in na koncu, ko se je vse kuhalo približno deset minut dodal še malo paradižnikove mezge. Tako izjemno študentsko eksperimentalno je bilo. Aja pa na začetku sem dodal tudi malo korenčka. Tako, da nisem imel slabe vesti, da nisem jedel zelenjave. 


Možnost za zafrknit: 5/10 (sem se kar navadil na vok in mi je to super, ampak imam občutek, da bi imel probleme, če ne bi bil teflonski)
Umazanija: 6/10 (ena povprečna packarija. Jo je bilo tokrat kar dosti sicer)
Užitnost: 5/10 (povprečna eksperimentalna pašta)

Tako. 

Jutri bom pojedel en kup krofov. Sem še mlad in se me holesterol še ne zadeva preveč.

Lahko uganete, kaj bom za pusta? 

3 komentarji:

  1. Kuhar? hehe

    Sama sem jih pa cel kup spekla. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Deloholik? :)

    PoTpiram improvizacijo direktno iz hladilnika, hehe...
    ... pa priznam, da prvi letošnji krof še ni prišel do mene.

    OdgovoriIzbriši
  3. Za pusta boš Pust. Saj si rojen na pustni torek.

    OdgovoriIzbriši