O TEM, KAKO SEM NAZAJ

No tako. Sem nazaj. Zato, ker se od testenin s tuno pač ne da živet in pač to, da pišeš diplomo ne more bit večni izgovor. Zato sem se danes lotil karija. Pod karije spadajo vse te reči, ki so narejene s kokosovim mlekom, notri je pa marsikaj, razen currya v prahu, ki pač ni sestavina karijev. Vse skupaj je en zmešan svet. 

Ampak v glavnem. Takole gre: 

MALI KARI: 
(recept za en kari)

V malo globji ponvi na nekaj olja podušimo na koščke narezanega piščanca in ga dušimo toliko časa, da se obarva. Nato dodamo žličko rdeče paprike in vse še malo podušimo. Nato sem dodal en feferon, ingver, kurkumo, koriander ter vse še dobro premešal. Čez sem posul še malo čilija, tako, da je reč malo bolj močna. Čeprav z nobeno začimbo nisem pretiraval. Toliko pa že znam. Ko lahko meso razkosamo s kuhavnico dodamo še kokosovo mleko za kuhanje in malo paradižnika (ali paradižnikove mezge). Vse skupaj še nekaj minut vremo, da se omaka zgosti in kari je narejen. 


Možnost za zafrknit: 9/10 (še sedaj mi ni jasno, ali je to to, ali ni to to)
Umazanija: 7/10 (po celi kuhinji sem stresel riž)
Užitnost: 4/10 (jaz mislim, da je tole kari, ampak je samo pikanten in nima čisto nič okusa, tako, da je bolj tako tako)

Tako. Da ne bi mislili, da sem že diplomo končal. Nisem še. Je še veliko dela. Ampak jest pa moram nekaj. 

Torej v naslednjih dneh si lahko obeta še kaj luštkanega. 

Kaj pa ste vi počeli v tem času? 


4 komentarji:

  1. tole v kariju je pa tud en kjut pišček! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ou, pehtrič, vidim, da se pridno učiš in napreduješ in da se celo ne bojiš več pečice ... ampak to, da se v karije ne daje karijevega prahca te je pa nekdo dobro nafintal ... no, pa s paradajzi tudi ni treba ropotat tle naokrog (s čiliji pač!) ... kar poglej, kako to lepo naredi gospodična dahl (http://nydn.us/g3moH3) in kako smo ji sledili na naši kuči (http://bit.ly/idfR4f) ... keep cookin'!

    OdgovoriIzbriši
  3. @kruhinvino: Oh hvala za tole. Karije imam rad, samo mi ni čisto jasno, kaj je v njih - očitno. Bom preštudiral tole gospodično Dahl in tudi par tvojih nasvetov. Absoulutno pa še probam tole malo popravit in potem bo mega! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. nisem gledala še pravzaprav nobenih receptov (bom pa jih), amapak kari delam po receptu strica od 'mojega', ki je vrsto let živel v indiji. recept je malce poslovenjen in primeren za hitro kuho.
    na MASLU blago popražiš čebulico (čisto na drobno naseckano), da rata takšna steklena in sladka. potem dodaš koščke piščeta, ga malce popečeš, poprašiš s CURRY-jem v prahu (jp, se ga da v kari :) ), na hitro pomešaš in zaliješ s kokosovim mlekom. ko je enkrat to mleko notri, naj ne vre, samo rahlo naj se kuhlja... jaz to delam ene 15-20 min, ker se pišče potem razmehšča skoraj v maslo :) če je okus preveč kokosast, dodaš še malce curry-ja. pa splača se kakšnega kvalitetnega kupit - malce probavaj. zraven pa riž... pa absolutno ne paradižnika. :P

    OdgovoriIzbriši