O TEM, KAKO SE NAREDI VANILIJEV SIRUP

Čeprav moje fobije pred pečico še vedno obstajajo (sedaj zaradi tega, ker smo skoraj z gotovostjo ugotovili, da dela samo spodnji del) in se bom peki izognil če se le lahko, sem zadnjič za darilo dobil eno zelo luštno stvar. Domač vanilijev sirup. Očitno je podobne sirupe precej težko najti, ekstrakti pa niso najbolj zdravi. Zato ga lahko preprosto naredimo kar sami. 

VANILIJEV SIRUP:
(recept za en ekstrakt)

Recept je precej zanimiv, zato poslušajte do konca. Kupimo steklenico vodke, takšne brez dodanega okusa. V velik lonec dodamo šest ali osem celih posušenih stokov vanilije ter vse skupaj pustimo da zavre. Sirup mora vreti kakšnih 10 minut. Potem ga skupaj s stroki prelijemo v steklenico, kjer mora nekaj časa počakati. Naprimer kakšnih 6 mesecev. :) Potem je sirup nared. Zgleda pa takole. 


Možnost za zafknit: 0/10 (če ti jo kdo podari je veliko manj težav)
Umazanija: 0/10 (enako)
Užitnos: 9,8/10 (danes sem malo sirupa dodal v kavo. Po pravici povem, da nisem okusil pretirane razlike. Verjetno zato, ker sem preveč len in pijem instant kavo.)

Tako. Pa je. 

Kakšno kavo pa vi pijete?

5 komentarjev:

  1. Oh smola pa toliko truda, a res nisi čutil razlike? Kaj pa če bi ga polil čez sladoled, mogoče potem ...Tudi jaz pijem instant kavo z mlekom, tisto prvo jutranjo, ki jo če se le da popijem v postelji. Potem čez dan pa espresso in sicer kratko ali z pikico mleka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Turško zjutraj doma in potem še dve v kakšni kavarni :) Ne maram pa kav z okusi, sem poskusila tiste, ki jih prodajajo v stari Ljubljani, pa nekako ostajam zvesta navadni turški kavi. In tole izgleda zanimivo, pa vodka? :) hehe

    OdgovoriIzbriši
  3. Alkohol se sicer razkuha, tako da je to malo razočaranje. Ampak. Če je nuja ga že dodamo kasneje. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Na žalost trenutno Paulig Juhla Kahvi.:( Mamo pa na faksu rommikahvi iz avtomata(!). To pa je precej boljše:)

    OdgovoriIzbriši