O TEM, KAJ SEM SE NAUČIL OD PRIJATELJEV

Tako. Pa sem diplomiral. Končno. Je trajalo malo dlje, tako kot takšne reči ponavadi trajajo ampak vseeno. Namen je bil dosežen. Sedaj pa lahko spet kuham.

Sem pa to poletje, ko me ni bilo pogledal še zadnjih nekaj sezon serije "prijatelji". To je itak že od nekdaj moja najljubša serija s katero sem odraščal. Zgodilo se je tako, da sem zadnji del pogledal šele danes (ne vem, kaj sem počel vsa ta leta) in zdi se mi, da je to kar konec nekega obdobja. Čeprav mislim, da bom naslednji teden spet začel od začetka.

Pa vendar. Danes se mi zdi da je idealen dan, da odprem novo sezono kuhanja. Torej. Druga sezona Pehtranovega bloga je tü. Je bil že čas.

Za danes nimam še pripravljeno nič. Lahko pa vam povem pet stvari, ki sem se jih naučil v prejšnji sezoni.

1. Kuhanje niti ni težko. Razen, ko je izjemno težko. Ampak vaja dela mojstra.

2. Zmrzeš lahko skoraj karkoli.

3. To, da so stvari kuhane naenkrat (in ne v razmaku pol ure) je umetnost.

4. Večina stvari se kuha pol ure.

5. Najbolj kul od vsega je peštalec za krompir.

To je pa nekako to. Se imam še precej za naučit.

Jutri pa kaj skuham.

Kaj pa ste vi počeli čez poletje?

Aja! Pa moja bazilika je že ogromna! :)



13 komentarjev:

  1. pehtran is back!!! :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke k diplomi!

    Kaj sledi? Kulinarične specialitete, ki si jih okusil med poletjem?

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za diplomo in novo (težko pričakovano) objavo! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Yes, super! Mogoče si pa zdej resm morm pogledat Prijatelje in začet neko novo obdobje z njimi; bolje pozno, kot nikoli, ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super da si nazaj. Smo te pogrešali. ČESTITKE za diplomo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke! Lepo, da si nazaj :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Iskrene čestitke za akademski dosežek! Lepo te je spet brati!

    P.S.: Koga pa beremo? Univ. dipl. ...?

    OdgovoriIzbriši
  8. O, Pehtran je nazaj!! :)) Super! :)
    Čestitam za diplomo! :)
    Tole s sezonami si se pa tudi fajn spomnil :).

    OdgovoriIzbriši
  9. Evo, še en kup čestitk z moje strani!

    OdgovoriIzbriši
  10. ČESTITKEEEEEEEE :) za diplomiranca!!!!

    Hitro kuhat...se mi je zdelo, da vam je šel štedilnik rakom žvižgat...pa temu ni tako. Na srečo! :D

    OdgovoriIzbriši
  11. čestitam za diplomo;)
    se že veselim novih receptkov!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke za diplomo! Tudi jaz sem že komaj čakala nove objave o kuharskih/kulinaričnih dogodivščinah. :)

    OdgovoriIzbriši