O TEM, KAKO SEM NAREDIL OMLETO

Šele sedaj, po enem letu samostojnega kuhanja se mi je začelo dogajati, da če si hočem skuhati kosilo mi ni nujno treba v trgovino, ker imam večino sestavin za kakšno OK kosilo kar v hladilniku. Kar ponavadi sicer pomeni čudne kombinacije, mi pa prihrani ogromno časa. Tako sem se danes lotil nečesa podobnega, kar je na koncu postala prav fina omleta.

FINA OMLETA:
(nepričakovani recept)

Rdečo papriko narežemo na male kocke. Nato jo na rahlem ognju in nekaj olivnega olja podušimo. Zraven dodamo še svoje najljubše začimbe in malo soli. Dušimo jih toliko časa, da pač skuhamo tisto, kar bomo jedli zraven. Nato v ponev ubijemo še nekaj jajc, ter vse skupaj premešamo. Kuhamo dokler niso jajca kuhana, kar zna trajati. Jaz nikoli ne vem kdaj so jajca kuhana, zato zmeraj vse bolj precenim na oko. In se potem počutim kot grajski poizkuševalec, ker ne vem če bom preživel. 


Možnost za zafrknit: 7/10 (pri jajcih nikoli ne veš, kdaj bodo preveč zakrknila)
Umazanija: 8/10 (presneti jajc se zelo prime na ponev)
Užitnost: 7,5/10 (definitivno ni slabo za spremembo)

Mislim, da so me k tovrstnem ekspiremntiranju privedli predvsem vaši komentarji, da se v šataraš ubije tudi kakšno jajce. No izpadlo je fino. 

Kaj ste pa vi najčudnejšega skuhali pa je izpadlo fino? 


1 komentar:

  1. Ok, tole je pa malo creepy - jaz sem si ravno tole (z dodatkom mozzarele) spekla včeraj! :) Pa res priporočam dodatek mozzarele, ker se pol fajn stopi :) Pa recimo kaka tuna tut ne bi bla slaba zraven ;)
    Najčudnejše? Hm... Najbolj se spomnim ene čudne sladke kreme z mandarinami pa želatino, ki je tok smrdela, ko sm jo ''kuhala'', da je ne morem videt. Pa še tista krema mi je bla pol čudna (domači so jo pa ful hvalili, pa še zdej ne vem al so bli vljudni al jim je bla res všeč).

    OdgovoriIzbriši