O TEM, KAJ JE "KOLAČ"

Jaz imam rad svojo službo. Zato, ker je ravno prav ubrisana, da me ljudje, ki me ne poznajo gledajo postrani, zakaj se tako pačim in spuščam tako cvileče glasove, tisti, ki pa me poznajo, pa vedo, da je to, da pač sredi lepega začnem poplesovati in citirati odlomke različnih predstav, zame pač normalno.

Vsaka služba ima svoje radosti (in tegobe). In to je pri nas "kolač". Odkril sem ga po pomoti, ko sem si v bližnji trgovini kupoval zajtrk in hitro ugotovil, da je stvar odlična. Od takrat naprej, je reden prigrizek jutranji kavi, ki ga z "nožem" vestno razrežemo na majhne kocke in hitro pozobamo. Razen zadnjega kosa, ki ostane tam še nekaj ur, ker smo vsi preveč vljudni, da bi ga pomalicali.


S časom je postal stalnica jutranjih izmen in tragedija je, če jih slučajno v trgovini zmanjka.

Tale kolač je ena takšnih malih radosti, zaradi katerih se zmeraj nasmehnem in mi da v dnevu vsaj majhen razlog, da malo poplešem.

Sploh pa bo čez nekaj desetletij kul, ko bom vsakemu, ki me bo hotel poslušati razlagal, da sem tu kupoval "kolač". Nihče ne bo razumel, zakaj je tako pomemben, razen parih, ki vedo o čem govorim.

In to je čar tega kolača.

Kakšne male radosti imate pa vi?

7 komentarjev:

  1. v bistvu to ni kolač in ob sobotah jest napačno stvar. kolač je čist drugačen. ;)
    aja, moja velika radost je noisette čokolada iz hoferja.

    OdgovoriIzbriši
  2. moja mala radost je kinder jajček. Nikol ne veš, kaj te čaka notri, vedno vzbudi radovednost, posladka s čokolado, vsebuje igračko in podari nekaj trenutkov otroške radosti in ja ... nasmeh. :)) hi, hi

    OdgovoriIzbriši
  3. kolač! dolgo sem čakala na objavo o kolaču! o tej njami reči, zaviti v bel papir, ki se jo kupi v eni redkih oldskul trgovinic, ki še obratujejo v ljubljani. kolaču na čast sem spisala pesem! :) ni baš neki, je pa iz srca!

    "oda kolaču"

    ko hodim v službo navsezgodi
    mi po mislih samo eno hodi
    me še čakal bo kolač v vitrini
    al me že pehtran je prehitu v brzini
    kolač, ta fina reč rumena
    z višnjami po vrhu, lih prou zapečena
    je kultna malica v naši službi
    pojemo vedno jo v zabavni družbi
    še za kavo vodo si v grelniku zavremo
    cd si zavrtimo in bel zavoj odpremo
    in čeprav se sladkor v prahu
    vedno v kavbojke zažre
    kolač ta naš je čez vse!

    nina, nimaš pojma! :P

    OdgovoriIzbriši
  4. @KATJA: no tole je pa prava epska pesnitev. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ja, za 8.februar jo bom recitirala otrokom. :) namesto povodnega moža.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super! Dobra odločitev. Pridem poslušat:)

    OdgovoriIzbriši
  7. :)) tale pesmica od katje je res nadvse fina!
    moja razvada je pa kava iz petrola. tko, včasih med službo, za pocrkljat se.
    drugače pa obvezen čaj 'ob petih', ko se vrnem iz službe. če se da, zraven še kakšni fini angleški piškotki...
    aja pa bela kava in kolač če grem v soboto zjutraj v tavelko trgovino ;)

    OdgovoriIzbriši