O TEM, KAJ POMENI NERED V KUHINJI

Jaz res ne spremljam kuharskih blogov. Pa bi jih moral. Zato, ker jih je nekaj, ki so res super. Tako, sem naletel tudi na tega.

"MESS IN THE KITCHEN" je blog, ki ga piše Mika, italjanka, ki želi v življenju delati res dobre testenine. Pa tudi ostalo dobro kuha. Mi je všeč, da lahko vsako jed lahko izberemo kar po sliki.

Nove reči kar pogosto objavlja in vse zgledajo krasno. In tudi ne komplicirano. Čeprav se najbrž glede tega motim.





Definitivno pa odsvetujem ogled tega bloga nekje, kjer nimate hitrega dostopa do nečesa finega, ker sem jaz, naprimer, ob pregledovanju postal presneto lačen.


2 komentarja:

  1. o njam, pečen krompirčk.
    jaz se kuharskim blogom ne morem upreti, čeprav je res, kar praviš, takoj si lačen. čeprav je res, da berem/gledam samo bloge z lepimi fotkami. :)

    reminder: kolač pofotkat jutr!

    OdgovoriIzbriši