O TEM, KDO JE INDIJANEC VIKI

Res je smešno, kako se nekatere reči ne spremenijo še po toliko letih. Naprimer. Še vedno jem čokolešnik, jadro napolitanke, domačico, jafa kekse in še kar je takšnih finih reči, ki jih jem že dvajset let in so tako fino jugonostalgične.

Moja najljubša pa je viki krema. Spomnim se, kako sem, ko sem bil majhen, kar z žlico kradel belo stran, rjavo pa sem pustil potem za kruh. Sploh pa sem alergičen, če se barvi zmešata. Najbrž zato, ker sem tolikokrat videl reklamo.


Tole sem torej jedel danes za večerjo. Pa za zajtrk tudi. Pa včeraj za večerjo tudi. Pa za zajtrk tudi. 

Vikija pa je risal Miki Muster. Kar je itak kul. 

Imate vi rajši belo ali temno viki kremo?

15 komentarjev:

  1. Js sm vedno jedla samo temno in potem sem mogla cel mesec počakat, da je moja sestra pojedla ta beli del, da so potem kupili novo Viki in tako spet naprej :)

    Hjooo, moja sestra je tudi najraje zmešala obe naenkrat - a ne, to se ne dela!

    OdgovoriIzbriši
  2. No, to pa je šok - da kdo loči belo in črno kremo, ko ju maže na kruh? :)) Jaz vikija jem skoraj vsako jutro in večer in vedno zmešam belo in črno ... Tega se ne moreš naveličati - Nutela se lahko samo skrije :))

    Viki kremo dojemam kot sladkarijo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hihi, danes s mo s puncami na kavi, se ravno to pogovarjale. in bila sem edina, ki ne maram bele. sem prav razlagala, da so mi šle kocine gor, če sem se samo dotaknila bele kreme. na srečo živimo blizu italije in imamo pridne tete tam čez, ki so ans že od malega zalagale z nutelo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Belo. In oba moja otročiča prav tako. Pa vseeno kupujemo Viki kremo in ne bele Linolade. Ker Viki je zakon!

    OdgovoriIzbriši
  5. Najraje imam Nutello, ampak mora bit italijanska. :) Ta, ki se jo kupi drugod, je narejena na Poljskem in ima res drugačen okus, bogve zakaj. Weird!

    OdgovoriIzbriši
  6. jaz, ki itak ne maram tolk čokolade, nutele pa sploh, imam res najrajš to mlečno belo polovico vikija. viki je dbest. za večerjo sem jedla rumovo ploščico. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. temno :)
    sicer pa kar se mene tiče, je čokolino sploh najboljši izum vseh časov!! sploh. ni da ni. premaga ga mogoče edino elektrika. pa še tista komajda ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. @Daillan, danes sem zvedela, da bodo industrijo Nutelle na Poljskem zaprli, tako da bomo od seja jedli samo ta italijansko!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hmm...viki je zakon je...imam rada obe strani...ampak trenutno okus prekaša od Alnature namaz z lešniki. Po tej me ne skelijo zobje ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. sem v klubu z dailan - nutella, iz italije. drugace pa samo rjava, bela viki krema je meni osebno zelo zanic. ko sem bla majhen otrok, sem si belo kremo razlagala kot - da pac niso dodali kakava, da otroci ne bi takoj pojedli vsega.. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Včasih sva z bratom tudi tko namazala kruh. Al pa v progah. Črni del Vikikreme je boljši, ampak če ne bomo pojedl tudi belega mami ne bo kupila nove. :)

    Zdej pa tamala žuli razne špar in tur kreme, ki naravnost nagravžne. Če je Nutela al Viki je prehitro zmanjka. Kaj čmo, recesija. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. viki je k cuker v žilo :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Viki je definitivno cuker v žilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. belo sem kradla iz lončka, na kruhu je blo pa najboljš če se je malo pomešalo, ne čisti miks, pač tolčiko, da si okusil eno ali drugo. nutela je bila pa itak najbolj zanič, ker ni imela nič belega. no, zdaj jem pa samo nutelo. :)

    OdgovoriIzbriši