O TEM, KAJ SEM POČEL DANES

Danes je bil en izjemno dobre dan. Dober dan je zame ponavadi, ko sem relativno produktiven, kaj dobrega pojem in se še malo nasmejim. Ne nujno v tem vrstnem redu.

Danes sem jedel kolač.
Danes sem razmišljal o najmanjšem muzeju na svetu.
Danes sem napisal najbrž najboljše poglavje v diplomi.
Danes sem gledal en huhdo smešen video podcast. Ki traja 75 minut in je super. Linka ne dam, ker boste mislili, da sem en grozen piflar.
Danes sem šel tečt.
Danes sem seveda tudi kuhal. Tole natančno:


KVAZI PAŠTICADA Z NJOKI: 
(recept za super kosilo ko se počutiš kreativnega)

Jaz imam najraje od vsega njoke. Pa lazanjo tudi. Ampak njoke tudi. Tako, da sem danes naredil njoke, zraven pa skuhal pašticado. Sicer ni pašticada, ampak sem jo tako poimenoval. Ker se mi je zdela takšna. Paše pa super zraven njokov.
Nekaj teletine ali govedine narežemo na koščke in jih malo popražimo na malo olja. Potem dodamo česen (jaz sem začel uporabljati kar zdrobljenega, kot začimbo in mi je super), malo paprike v prahu in čez minuto zalijemo z malo vode, ravno toliko, da je dno prekrito. Dušimo 7 minut, potem pa dodamo eno sesekljano rdečo papriko in še to pustimo, da se duši 7 minut. Potem dodamo malo paradižnikove mezge, vmes nekje pa seveda še solimo. Čez kakšnih 10 minut je vse pripravljeno. Seveda moramo gledati predvsem, da je meso mehko.
Z začimbami se seveda lahko tudi eksperimentira. Jaz sem dal notri samo papriko in česen, ampak mislim, da bi lahko notri dal še marsikaj drugega.




Možnost za zafrknit: 6,5/10 (se mi zdi, da bi lahko z dušenjem imel večje težave, ker se meso ne bi zmehčalo)
Umazanija: 4,5/10 (Glede na to, kako fino sem jedel, sem imel ekspresno pomito. Tudi lonce sem začel reciklirat in se mi zdi blazno fino, ko v istem loncu zapored skuham več reči)
Užitnost: 8,5/10 (Taka super jed, da bo od zdaj naprej večkrat na mojem jedilniku)

V glavnem. En kup idej imam. Očitno je tako obdobje. Ali pa pomaga samo to, da imam diktafon.

Zdaj grem pa kvačkat. Še prej pa odnesem smeti.

Imate vi tudi kakšno super idejo?

8 komentarjev:

  1. Ja. Ravno sedaj se mi po glavi podi ena super ideja, ki jo bom morala kmalu prijeti za rep drugače bo pobegnila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. kar nekaj idej pa seveda en kup obveznosti :) čestitke za poglavje diplome, moja še čaka na svoj uradni začetek :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A ne da je trenutno eno res super ustvarjalno obdobje? Jaz tudi kvačkam sto na uro, pa šivam denarničke in broške, in sem neskončno hvaležna za vsako minuto, ki jo lahko namenim svoji ustvarjalni žilici!

    OdgovoriIzbriši
  4. mene tudi isto zanima ko cimro2. pa kam si šel? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Šel sem samo malo okoli, in prehitro ugotovil, da nimam več kondicije.

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj meni bo zmanjkalo časa za izvedbo ideje za pusta...dva otroška kostuma in še vedno nisem naročila blaga ;) spet bom v treh dneh morala naredit tisto, kar bi bilo treba v enem mesecu!

    OdgovoriIzbriši
  7. daj že link objavi!
    videa, ki te je nasmejal, seveda.

    OdgovoriIzbriši