O TEM, KAKO SEM SPLEZAL IZ LUKNJE

Prejšnji teden sem padel v eno takšno blogersko luknjo. To verjetno zato, ker sem jedel premalo zelenjave.

Ampak.

Vse je dobro. Sem se pogovoril s pepermintovo Katjo, potem pa še z babico in imam spet zagon. Verjetno zato, ker je babica spekla jabolčno pito, Katja pa mi je dala kraševo ledeno kocko. Potem je bilo pa spet vse v najlepšem redu.

Tako, da sem sedaj poln (no mogoče ne poln, vendar so vsekakor prisotne) novih idej za prihodnost.

Danes sem bil na kosilu pri babici in sva se pomenkovala, o tegobah kuhe. Rekla je, da je njej še sedaj težko izbrat kaj kuhat, vendar, pravi, da pač pride ura, ko je treba začet in se odloči. Pa tudi to mi je rekla, da moram res jest več zelenjave. Pa da naj manj kuham testenine, ker mladina samo še to je. Je fajn tale moja babi. Še posebej, ker je spekla pito.


JABOLČNA PITA OD MOJE BABI: 
(recept za zlest iz blogerske nekreativne luknje)

20dkg masla, 50dkg moke, 5dkg sladkorja, malo limoninega soka, en rumenjak in eno celo jajce ter ščepec soli zmesimo v krhko testo. Pustimo, da malo "počiva", med tem pa naribamo nekaj jabolk in jih dobro premešamo s cimetom in sladkorjem. 

Potem testo rezdelimo na dva dela, ter vsakega razvaljamo na velikost pekača. Najprej v pekač položimo en del, čez naložimo jabolka in nato čez vse položimo še drug del.

Vse skupaj se peče na 180C eno uro. Potem se mora pita še malo pohladit in je boljša naslednji dan. Vsaj tako pravi moja babi. Meni se je zdela super že takoj.


Je pogumna, ker se ne boji pečice.

Oh pa še to. Kupil sem diktafon. To je en velik znak odraščanja, ko ga kupiš, ker ga pravzaprav rabiš.

Kakšne so pa vaše kuharske tegobe?

4 komentarji:

  1. Trenutna kuharska tegoba je ta, da mi kuha mami odkar sem rodila. Pa v bistvu full rada kuham...ampak zdej sem se pa noro razvadila in se nekak ne navadim nazaj. Tu pa tam še kej spečem in redkokdaj skuham...shame on me :$

    Definitivno se moram v kratkem lotit nazaj vsakodnevnega kuhanja! :)

    P.S. Kuhava pa še vedno, kadar kuhava skupaj (med vikendom) :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiv recept. Pite se ponavadi ne lotim, ker sem, ne vem zakaj, prepričana, da mi ne bo uspela. Samo ta recept je pa čisto enostaven.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pita je super slaščica - jaz jo imam sicer raje še toplo, čeprav se poleti tudi hladna prileže :).
    Moja kuharska tegoba (če lahko temu tako rečem) pa je ta, da ne maram čebule (vsaj vedet ne smem, da je notri v hrani), zato marsikatere jedi ravno zaradi tega ne delam ...
    Glede blogerske luknje pa - ne obupaj, tvoj blog je super :)! in nekateri ga z velikim veseljem prebiramo. Sicer pa prihaja pomlad in z njo tudi energija in nove ideje, ki bodo prilezle izpod zimske 'odeje'.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse najboljše Pehtran!!! Moja stara mama pa je znala pripravit nartaboljšo pehtrnovo potico na Svetuuuu:) Ojjj, kako jo pogrešam...predvsem za kakšno debato.

    OdgovoriIzbriši