O TEM, KAJ ZMERAJ NOSIM V TORBI

Jaz nisem tako nor na sladkarije, čeprav imam zelo rad kakršnekoli piškote. Še posebej, če jih kdo speče doma. Obstaja pa nekaj čokoladnih reči, ki so mi izredno ljube.

Prav zato sem bil tako vesel, da je začel kraš izdelovat takšne mini paketke svojih mini čokoladic.


Se mi zdijo ravno pravšnje za v torbo. Pa Kraš se mi zdi itak super. Še posebej "životinjskocarstvo".

Pa še enega trika me je naučil kolega. Na cenah zmeraj piše, koliko stane recimo kakšna reč na kilo. In potem je zelo lahko primerjat. Ponavadi velike škatle pač stanejo manj na kilo, tele, pa najbrž zaradi pakiranja krepko manj.

Tole je bila ena super najdba in nova stalnica v torbi.

Kaj imate pa vi v torbi?       +naključje?

6 komentarjev:

  1. Hahaha, super naključje. No, mojo notranjščino torbe poznaš. :D

    Ampak bom dodala kraš čokolado.

    OdgovoriIzbriši
  2. @Sandra: Ledene kocke so a must. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hja, imam en tako občutek, da si se mudil na pošti...V moji torbi se vsak tretji dan valjata dva dni star jogurt in pomaranča.

    OdgovoriIzbriši
  4. wau. približno nekaj takega kot @Sandra, priznam :D
    in ja, na kilo se res splača gledat. pa na litre tut. I do that all the time ^^

    OdgovoriIzbriši
  5. Jeej! :) Ko sem prvič videla tele male in pa velike Kraševe 'bombonjerce' so se mi kar zasvetile oči - ta novi izgled mi je resnično VŠEČ :) - še posebej modra fontana je super lepa.
    Torba je pa tako ali tako vedno (pre)polna takih in drugačnih drobnarij; čokolatini pa so v njej že kar stalnica :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse zgoraj omenjene so boljše od vseh Milk in podobnih. Omenila bi še Rum ploščice, a niso odlične?
    Za vso hrano velja, da mora pisati cena na kg ali liter, tako, da hitro opaziš precejšnjo razliko. Vredno pogledat še zlasti v času akcij, je večje pakiranje cenejše od manjšega v akciji ;)

    OdgovoriIzbriši