O TEM, KAKO SEM IMEL PREVEČ KRUHA

Meni je zmeraj stresno, če so trgovine zaprte, ker moram potem razmislit, kaj bom jedel naslednji dan. Še dobro, da imajo kosmiči dolg rok trajanja, ker v najslabšem primeru potem jem vsaj to.

Ampak. Tako sem se tudi jaz v ponedeljek odpravil v trgovino in pri kruhu jasno prosil za polovico hlebca, dobil pa sem celega. In sem si rekel, da sploh ni problem, da ga bom itak pojedel.

Pa ga nisem.

Zato sem se spomnil dveh finih načinov, kako se znebiti starega kruha.

Prvi način:

KRUHOVE KOCKE ZA V JUHO:

Tole je super preprosto. Kruh le narežemo na male kocke in jih postavimo v pečico na 200 stopinj dokler ne postanejo trde. Potem jih lahko spravimo za kakšno fino juho.


Drugi način:

ENI NITI NE TAKO KOMPLICIRANI KRUHOVI CMOKI:
(recept za porabit veliko starega kruha)

Na malo maščobe (masla ali olja) popečemo kocke slanine in kruh narezan na kocke. V drugi posodo razžvrkljamo eno jajce in dodamo malo mleka, ščepec soli in peteršilja ter žlico kisle smetane. Slanino in kruh stresemo pretresemo v drugo podoso in malo premešamo ter počakamo, da se kruh "napije". Potem naredimo cmoke v velikosti teniških žogic ter jih nujno dobro pomokamo. To jih bo držalo skupaj. Preverjeno. Cmoke kuhamo v slani vreli vodi deset minut.

Prvi poskus. Brez, da bi jih pomokal.


Drugi poskus. Nujno jih je treba pomokat.



Možnost za zafrknit: 7/10 (nujno je treba reč pomokat, če ne se zgodi katastrofa)
Umazanija: 8/10 (drobtine so povsod in tudi vse ostalo. Čeprav pomit ni prav težko, ker se nič ne prime)
Užitnost: 8/10 (zelo fino je ratalo, še posebej ob kakšni fini gosti gobovi omaki ali pa kaj podobnega)

Pomokat sem jih pozabil zato, ker zadnje čase samo enkrat preberem recept, potem pa kuham kar na pamet. Ker so si recepti med seboj presenetljivo podobni. Ampak potem pa pozabim tako esencialne stvari.

Drugače sem pa Prešernov dan preživel precej fino. Počel sem bore malo, le da sem šel plezat in bil kar v kratkih rokavih ker je bilo tako prijetno toplo. In to začetek februarja. Popoldan pa sem večinoma preležal na kavču in počel nič.

Ste vi tudi kdaj kuhali in kaj pozabili?

2 komentarja:

  1. Jaz sem naredila tortilje z mesom in zelenjavo, pozabila pa sem kupiti wc papir, ki ga je zmanjkalo ravno na praznik :) Svečano :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Višek kruha imam najraje v kruhovi potici. Hitro in slastno.

    OdgovoriIzbriši